کد خبر: ۴۴۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دبیر کل جامعه اسلامی دامپزشکان طی نامه ای، از «دکتر رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر اسحاقی» رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و «دکتر وجگانی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در پی حضور آنها در مجمع عمومی 26 مهر ماه 97 این تشکل در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این نامه به شرح زیر است:

با سلام و احترام،

بر خود واجب می دانم  به نمایندگی از طرف اعضای جامعه اسلامی دامپزشکان مراتب تقدیر و تشکر خود را به مناسبت حضور ارزشمند شما در مجمع عمومی 26 مهرماه 97 این جامعه را به جنابعالی ابلاغ  نمایم. پرواضح است  این حضور ضمن اینکه باعث تشویق و  دلگرمی برای اعضای  این جامعه و دیگر تشکل های مردم نهاد خواهد شد، انسجام و همبستگی بین دستگاه ها و نهادهای دولتی با بخش های غیر دولتی و بخش خصوصی را مستحکم خواهد کرد.

تجربیات دهه های اخیر نشان می دهد که وجود تشکل های غیر دولتی فعال و پرسشگر، نه تنها مزاحمت و تداخلی را برای مدیریت دستگاه های مربوط ایجاد نخواهد کرد، بلکه مدیران با پشتوانه این تشکل ها می توانند با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری با دستگاه های بالادستی مذاکره و برای احقاق حقوق و کیان دستگاه ذیربط خود تلاش نمایند. یقین بدانید که بی توجهی، تضعیف و یا تقابل با تشکل های مردم نهاد، رسانه ها و شبکه های اجتماعی سالم و حقیقی، نه تنها گشایشی را برای اعمال مدیریت ها ایجاد نخواهد کرد، بلکه سبب ظهور و رشد باندها و جریانات مشکوک قدرت مدار و فرصت طلب خواهد شد.

ما هم اکنون در کشور و در دستگاه های مختلف از جمله در حوزه دامپزشکی شاهدیم که افراد و جریاناتی که آگاهانه یا نا آگاهانه در پی نفی، تضعیف و یا ایجاد شک و تردید در فعالیت تشکل های مختلف از جمله جامعه اسلامی دامپزشکان هستند، در پشت پرده به دنبال یارگیری، فضاسازی و ایجاد باندهای بی نام و نشان برای منتفع شدن از ثروت و قدرت و بدست گرفتن مقدرات دستگاه ها و مراکز اجرایی تأثیرگذار در این حوزه می باشند.

در پایان با تشکر مجدد، امیدوارم با تداوم حضور پر رنگ و فعال شما و دیگر مدیران و مسئولین نهادها و دستگاه های اجرایی در جمع تشکل ها و مجامع صنفی، شاهد ایجاد همبستگی و تعامل بیشتر در جهت کسب اقتدار و ارتقاء جایگاه دامپزشکی کشور باشیم.

دکتر حسینعلی عرب

دبیر کل جامعه اسلامی دامپزشکان

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
آیا بغیر از این است که این روند "در پی نفی، تضعیف و یا ایجاد شک و تردید در فعالیت تشکل های مختلف" اول بار توسط همین جامعه اسلامی دامپزشکان در این صنف کلید خورده !!؟؟
آیا بهتر نبود که بجای تقرقه و سیاسی کاری و ایجاد تشکلهای موازی ، یک جامعه دامپزشکی واحد و منسجم و قدرتمند از طیفها و سلایق مختلف ولی متحد داشتیم !!؟؟
نظر شما
ادامه