کد خبر: ۴۴۹۸۰



نماینده مردم مشهد و کلات گفت: متاسفانه به دلیل نداشتن اعتبارات لازم و نداشتن زیر ساخت‌های مناسب بازرسی‌های بازار که با سلامت مردم در ارتباط است با چالش‌های جدی مواجه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مشهد فوری، نماینده مردم مشهد و کلات اظهار داشت: از این جهت به عقیده بنده بایستی این موضوع را مصصم‌تر پیگیری کنیم و به مجموعه دامپزشکی به عنوان یکی از بازوهای اجرای وظایف حاکمیتی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و بتوانیم این مجموعه را در یک سطح عالی حفظ کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه اعتباراتی که امروزه به این بخش اختصاص یافته به طور قابل توجهی‌ کاهش پیدا کرده است به طوری که بسیاری از کارها با کندی مواجه می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات افزود: باتوجه به شرایط خاصی که امروزه کشور ما و ظرفیت‌های موجود در ارتباط با تولیدات محصولات دامی و از طرفی تامین نیازها وجود دارد ،بعضا با مشکلاتی در زمینه اعتبارات و نظارت‌ها روبه‌رو هستیم.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ادامه داد: لذا در این حال نیازمند مجموعه‌ای هستیم که بتواند مشکلاتی اعم از اقلیمی، بارش و محدویت منابع تامین علوفه را با برنامه‌ریزی‌های مدون مدیریت‌های لازم را در این عرصه داشته باشند.

وی افزود: از طرفی موج گسترده‌ مشکلات که در این زمینه برای ما وجود دارد که باعث شده که سرمایه‌ سرمایه‌گذران این عرصه را با وجود یک حادثه از بین برود در نتیجه لازم است مجموعه‌ای قوی با قاطعیت بتواند فضا را برای مردم محیا کند.



نظر شما
ادامه