کد خبر: ۴۵۰۵۳
 

مسئول انتقال مصدومان در نجف اشرف از ارائه خدمات درمانی به زائران و اعزام بیماران در ۲۴ ساعت گذشته در نجف اشرف خبر داد و گفت: گزش موش دو زائر را در عراق راهی بیمارستان کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حکمت هاشمی» افزود: دو زائر ۳۷ و ۳۵ ساله که در یک منزل اسکان داشتند بر اثر گازگرفتگی موش مصدوم شدند؛ آنان به درمانگاه نباء نجف مراجعه کردند و پس از انجام پانسمان و آزمایش برای تکمیل روند درمان به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

وی گفت: یک زائر خانم باردار ۳۴ ساله از شوشتر نیز که با درد به درمانگاه نباء مراجعه کرده بود، پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان و پس از انجام اقدامات پایه تا تثبیت وضعیت به مرز مهران منتقل شد.

حکمت با بیان ارائه خدمات به زائران غیرایرانی افزود: دو خانم ۵۵ و ۶۰ ساله پاکستانی و یک جوان ۲۵ ساله از جمهوری آذربایجان نیز که بر اثر ترومای دست، کتف و سر به درمانگاه مراجعه کرده بودند، پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: بیمارانی که با مشکلات اختلال اعصاب و روان، مشکلات قلبی، خونریزی داخلی، شکستگی لگن، اسکن مغز، ضربه به سینه، تنگی نفس و عفونت مراجعه کرده بودند نیز پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

 
 
نظر شما
ادامه