کد خبر: ۴۵۰۹۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
نامه‌ای که برای وزیر جهاد کشاورزی ارسال شد:
«بهزاد رنجبران» از همکاران محترم جامعه دامپزشکی کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر کشاورزی، خواستار ورود مستقیم شخص وزیر برای حل مشکلات حوزه دامپزشکی شد ...
 

حکیم مهر: «بهزاد رنجبران» از همکاران محترم جامعه دامپزشکی کشور با ارسال نامه ای به وزیر کشاورزی، ضمن اشاره به معضلات ایجاد شده ناشی از پذیرش بی رویه دانشجوی دامپزشکی در دانشگاه ها بخصوص در دانشگاه آزاد اسلامی، با ارائه پیشنهاداتی ازجمله سلب عضویت رؤسای دانشکده های دامپزشکی متخلف در سازمان نظام دامپزشکی، خواستار ورود مستقیم شخص وزیر برای حل مشکلات این حوزه شد.

به گزارش حکیم مهر، متن این نامه به شرح زیر است:

 
 
توضیح: این نامه در تاریخ 6 آبان ماه به سامانه ارتباط مردمی وزارت کشاورزی ارسال گردیده است.
 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
بزرگوار وزیر به این مسائل چه ارتباطی دارد!! لغو عضویت نظام روسای دانشکده ها چه ربطی به وزیر دارد!! این ...... نظریه ها را ارائه نفرمایید!! مگر شما از آینده خبر دارید ..............؟! .همه چیز را به هم ربط داده اید،مگه وزیروقت خوندن این .....ها را دارد!؟
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
آخه اولا این چه مقدمه ......یه .این حرفا خودش تیشه به ریشه زدن دامپزشکیه. دوما شما به کی نامه مینویسی ایشون یک تحصیلکرده رشته عمران هستن که وزیر جهاد کشاورزی هستن این دو چه سنخیتی با رشته دامپزشکی داره. به نظر من اصلا وزیر جهاد کشاورزی نمیتونه درک درستی از دامپزشکی داشته باشه چون اولا رشته ایشون عمرانه دوما وزارت کشاورزی ربطی به دامپزشکی نداره. این نامه ها فقط تحقیر دامپزشکیه. به جای این نامه هایی که چهل ساله هیچ کس براش تره هم خورد نکرده یا به رییس جمهور نامه بنویسین یا به وزیر بهداشت. واقعا این کابوس بی آیندگی دامپزشکی کی میخواد تموم بشه. دیگه خسته شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
یعنی واقعا" دوستانی که به این آن، از وزیر و مسئولان وزارت علوم گرفته تا وزیر جهاد نامه مینویسند ، تصور میکنند که این افراد هیچ اطلاعی از اوضاع یا در واقع وخامت اوضاع ندارند !!؟؟
آیا فکر نمیکنید در جایی که وزیر بهداشت، البته برای اولین بار ، جلوی پذیرش مازادی که مدتها در دانشکده های پزشکی غیر استاندارد دولتی و آزاد رواج داشته را میگیرد و دویست نماینده مجلس نامه مینویسند و طومار میفرستند که دانشجوهای اضافی را بپذیر !! کاری از دست وزیران دست چندم علوم و جهاد بر بیاید !!؟؟ البته تازه اگر اصلا بخواهند کاری بکنند !!؟؟
پیگیر همیشگی حکیم مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
ایشان در چه جایگاهی هستن که به وزیر نامه میزنند ! ...................
آشنا
|
Singapore
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
"سیانت"!
"بادی امر"!
ایکاش نویسنده محترم ....................
گلپایگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
بی شک در جامعه مدنی هرفرد ازاد است تا نسبت به بیان اندیشه های خود اقدام کند .
از ابزارهای جامعه مدنی وجود تشکلها و سازمانهایی است که زبان گویای اکثریت هستند.در این جامعه اقلیت هرچند با نظرات درست، بر خرد جمعی احترام گذاشته و با تلاش و بیان مشکلات و راهکارها ، افکار عمومی و اعضا و همصنفان را با خود همراه می کنند.
حال با خواندن مطالب بالا چند سئوالی که در ذهنم ایجاد شده بیان می کنم:
1- آیا وظیفه هرفرد در جامعه دامپزشکی ایران است تا شخصاً مسئولان را از آنچه در کشور می گذرد مطلع نماید ؟اگر چنین است ضرورت حضور انواع تشکلهای رنگارنگ صنفی و جوامع و نظام دامپزشکی چیست؟
2- آیا وزیر محترم اختیار سلب حق عضویت اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور را که اغلب ما کار و سواد و علم خود را مدیون همین عزیزانیم دارد؟
3- صرف نظر از معایب و مزایای پیوستن و نپیوستن دامپزشکی به وزارت بهداشت و یا باقیماندن در پیکره جهاد کشاورزی ، آیا هرفرد با نوشتن نامه ، میتواند بر تحقق امری صحه گذارد یا مانع شود؟
4- آیا وجود انواع سگ و گربه های بی صاحب در سالهای قبل و قبل از گسترش نگهداری حیوانات خانگی، و به تبع آن مشاهده فضولات در کوچه و خیابان محصول گسترش دانشکده های دامپزشکی بوده است؟
5- بر فرض درست انگاشتن دلایل چرخه گسترش حیوانات خانگی که ریشه در سالهای قبل داشته ، آیا نباید به فکر مشکلات موجود بود؟ ایا حال باید دامهای کوچک را با گستردگی بیماری های مشترکی که دارند به حال خود رها کرد؟
آیا بهتر نبود پیشینه تلاش اساتید و پیشکسوتان حرفه دامپزشکی همچون دکتر راد در زمینه حفظ کرسی طبابت دامهای کوچک را مطالعه و آنگاه قصد بر محدودیت حرفه خود کنیم؟
6- مزیت لغو عضویت روسای دانشکده های دامپزشکی چیست؟ چند درصد آنان دارای کارت معتبر هستند و این تصمیم پیشنهادی چقدر تاثیر دارد؟
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
امیدوارم این نامه از در نگهبانی وازرتخانه بالاتر برود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
............. سایه متبرک؟!! وزارت جهادکشاورزی بر سازمان دامپزشکی؟!!

ایشان چگونه چشم خود را بر همین نابسامانی و انحطاط افزایشی که پس از پیوستن به وزارت جهادکشاورزی بر سر سازمان دامپزشکی و موسسه رازی آمده است می بندند و از این وزارت خانه تولیدمحور این چنین با آب و تاب تعریف و تمحید می کنند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
0
در شرایطی که موافقان الحاق به وزارت بهداشت،
دلایل متقن و مستدلی برای ضرورت اجتناب ناپذیر الحاق سازمان مستقل دامپزشکی زیر نظر شخص وزیر بهداشت از جمله تکلیف سازمان بهداشت جهانی (WHO) بر مبنای اصل مترقی و پیشرفته "بهداشت واحد (One Health)" ارائه می کنند و
استادان بازنشسته و پیشکسوتی همچون جناب آقای دکتر محمدعلی راد و جناب آقای دکتر سید مهدی رضوی روحانی که در دانشگاه های معتبر آمریکا و اروپا تحصیل کرده اند و به خوبی با شرایط ایران نیز آشنایی دارند و هیچ منفعت مالی یا پست و مقامی هم برای آنها قابل تصور نیست از آن حمایت می کنند،
خوب است که
جناب آقای ...... بهزاد رنجبران دقیقا بفرمایند
که معایب الحاق به وزارت بهداشت چیست که هم ایشان به خوبی می دانند و هم آقای حجتی و بقیه خبر ندارند؟!!
..............................
نظر شما
ادامه