کد خبر: ۴۵۱۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر لزوم توسعه و ارتقای کیفیت در تنها دانشکده دامپزشکی استان البرز تأکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر محمدحسن برهانی‌فر» در جلسه شورای واحد کرج با ابزار خرسندی از نحوه ثبت نام دانشجویان جدید با کمترین حاشیه از صبر و بردباری کارکنان در برخورد با دانشجویان تجلیل کرد.

وی با تشریح برنامه‌های مدیریتی، مالی و آموزشی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷، به نکاتی همچون توسعه کیفی، ارتقای علمی، تجهیزاتی و پشتیبانی اشاره کرد و گفت: جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در داخل و خارج کشور در سایه تلاش‌های فراوان و برنامه‌ریزی‌های مستمر به دست آمده و باید نهایت کوشش خود را برای حفظ این جایگاه و ارتقای آن به‌کار گیریم.

رئیس واحد کرج ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در داخل دانشگاه و در استان البرز وجود دارد که با دقت نظر می‌توان برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به علاقه‌مندان از آن بهره برد.

وی با اشاره به افزایش شمار پذیرفته‌شدگان دامپزشکی در سال تحصیلی جدید در واحد کرج و با برشمردن ظرفیت‌ دامپروری‌های صنعتی و کارخانجات و صنایع مرتبط با آن در استان البرز، تأکید کرد: یکی از رویکردهای شاخص در دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش بر اساس نیازهای جامعه است؛ بنابراین در استان البرز، نیاز به رشته‌هایی همچون دامپزشکی گریزناپذیر بوده که با توجه به شرایط به‌وجود آمده، بستر تحقق این امر به‌خوبی فراهم آمده است.

رئیس واحد کرج افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تنها دانشگاه استان البرز است که وظیفه تربیت دانش‌آموختگان رشته دامپزشکی را بر عهده دارد و این فرصت بسیار مناسبی هم برای دانشگاه و هم برای این استان است که می‌توان از آن استفاده کرد.

برهانی‌فر با تأکید بر لزوم مدیریت مالی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کنترل منابع مالی تصریح کرد: دانشگاه در ارائه خدمات علمی و پژوهشی باید با به‌کارگیری تجهیزات آزمایشگاهی، کلینیکی، کارگاهی و تکنولوژیکی به‌روز باشد.

وی بر اهمیت برخی رشته‌های دانشگاهی مانند دامپزشکی در سلامتی جامعه تأکید کرد و افزود: آموزش‌های عملی و کاربردی برای چنین رشته‌هایی بسیار ضروری است، بنابراین تحصیل در دانشگاه بدون کارگاه و آزمایشگاه برای آنان معنای درستی ندارد.

واحد کرج اکنون با دو بیمارستان تخصصی ویژه دام‌های کوچک و دام‌های بزرگ به ارائه خدمات آموزشی برای دوره علوم درمانگاهی و برخی دروس پایه مانند آناتومی و نیز ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به شهروندان استان البرز می‌پردازد.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
خود واحد کرج هم از واحدهای متخلف در پذیرش دانشجو است، افزایش پذیرش دانشجو بدون جذب هیات علمی،‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
وقتی هر کس .... اعم از کارگر دامداری، مهندس کشاورزی و حتی افراد کوچه و بازار در وزارت جهادکشاورزی براحتی به داروهای دامپزشکی دسترسی دارد و کلینیسین دامپزشک اغلب اوقات آخرین نفری است که اقدام به تجویز دارو می کند، صحبت ار افزایش کیفیت دکتر دامپزشک البته به شرط تحقق بی معناست!
نظر شما
ادامه