کد خبر: ۴۵۱۵۲
 

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دماوند و پردیس از شناسایی و برخورد قانونی با یک مرکز زیرزمینی و غیرمجاز تولید همبرگر در شهرستان پردیس خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان دماوند و پردیس، سرپرست اداره  از شناسایی و برخورد قانونی با یک مرکز زیرزمینی و غیرمجاز تولید همبرگر در شهرستان پردیس خبر داد .

«دکتر گلشنی» گفت: براساس گزارشات واصله و پیرو بازدید کارشناسان این اداره  یک واحد غیر مجاز که در حال فعالیت و تولید همبرگر دست ساز از مواد اولیه بی کیفیت و فاسد و استفاده از رنگ های مصنوعی در زیرزمین یک ویلا بوده، شناسایی گردید که با اخذ حکم ورود از طریق مراجع قضایی و در معیت عوامل نیروی انتظامی و اداره بهداشت و درمان، واحد مذکور توسط کارشناسان مورد بازدید قرار گرفت

وی ادامه داد: در این بازدید حدود ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه بی کیفیت از جمله چربی و خمیر مرغ ضبط گردید.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دماوند و پردیس افزود: فعالیت این واحد غیرمجاز به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی بوده که طی مکاتبه با مراجع قضایی خواستار صدور حکم مجازات برای عوامل خاطی شدند .

دکتر گلشنی در خاتمه از شهروندان محترم در خواست نمود در صورت مشاهده موارد مشکوک و  تخلفات بهداشتی در زمینه محصولات خام دامی مراتب را با شماره تلفن ۰۲۱۷۶۳۱۴۸۵۸ با اداره دامپزشکی در میان بگذراند .

 
 
نظر شما
ادامه