کد خبر: ۴۵۲۳۰
 

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در دفتر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با وی ملاقات و گفت‌وگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل و «دکتر عبدالرضا مرادی» با حضور در دفتر «دکتر حسن کامران» نماینده محترم مردم اصفهان، پیرامون مباحث دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظرات پرداختند.

ابتدا دکتر کامران عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان عرض خوش آمد گویی و خدا قوت به دکتر موحدی و همراهان، حجم و تنوع گسترده فعالیت های دامپزشکی را بسیار بالا و سخت توصیف کرد و اهمیت آن را در تأمین سلامت غذایی مردم، کنترل و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام بسیار مهم و خطیر عنوان نمود.

وی ضمن تأکید بر خدمت‌رسانی صادقانه به بهره‌برداران حوزه دامپزشکی، سلامت و ایمنی غذایی را یکی از مهم‌ترین موضوعات کنونی جامعه دانست و به طور ویژه از مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان خواست در این خصوص اهتمام لازم را به عمل آورد.

در ادامه این دیدار دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گزارشی عملکرد دامپزشکی در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری های  دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل این استان ارائه و با تأکید بر این نکته که استان اصفهان به لحاظ وجود تعداد قابل توجهی مزارع پرورش مرغ گوشتی، تخمگذار، بوقلمون و ... از لحاظ ظرفیت ابتلا به بیماری های واگیر دام و مشترک بین انسان و دام حائز اهمیت است، افزود: کارشناسان مجموعه دامپزشکی در سطح استان به صورت مستمر و شبانه روز در راستای حفظ و حراست از سرمایه دامی و همچنین ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه درحال خدمت رسانی به مردم شریف استان می باشند.

دکتر موحدی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دامپزشکی استان اصفهان با کمبود نیروی اداری و فنی، حداقل امکانات، تجهیزات و خودرو عملیاتی، در حال انجام وظیفه می باشند و با توجه این که نیروهای دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام در عرصه بهداشت و سلامت جامعه، در خط مقدم مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام قرار دارند، نیازمند است نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، همکاری و حمایت همه جانبه خود را تحقق اهداف والای سازمان دامپزشکی کشور و کمک به رفع مشکلات پیش روی این نهاد خدمت رسان، در دستور کار قرار دهند.

 
 
نظر شما
ادامه