کد خبر: ۴۵۳۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی:
«دکتر علی اسحاقی» افزود: موسسه رازی تمایل دارد که یک تفاهم‌نامه مشترک با دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تنظیم کند تا این ارتباط بیشتر از گذشته شود ...
 

حکیم مهر: رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با بیان اینکه این موسسه در حوزه تحقیقات و پیشگیری کار می‌کند و اولویت آن حوزه پیشگیری است، گفت: «یک واکسن در حوزه انگل داریم که البته باید توسعه پیدا کند. در بخش تحقیقات انگل‌شناسی و تولید واکسن انگلی شرایط خوبی داریم و ارتباطات در این حوزه باید بهتر شکل بگیرد.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر علی اسحاقی» در مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی بیماری‌های انگلی دام و بیماری‌های مشترک انسان و حیوان در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، با تاکید بر اینکه اگر کسی ایده‌ای در زمینه تولید واکسن‌های انگلی جدید دارد، به او کمک می‌کنیم، تصریح کرد: «اخیرا یک شرکت دانش بنیان را در زمینه واکسن سالک حمایت کردیم که به جاهای خوبی رسیده است.»

وی تصریح کرد: «موسسه رازی تمایل دارد که یک تفاهم‌نامه مشترک با دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تنظیم کند تا این ارتباط بیشتر از گذشته شود.»

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
اگر تک یاخته ها را انگل تک سلولی فرض کنیم موسسه رازی واکسن تیلریوز گاوی را فعلا عرضه میکند. تیلریوز گوسفندی هم به دلایلی حذف شد. واکسن کوکسیدیوز هم در اشل آزمایشگاهی تولید شد. واکسن لشمانیوز هم توسط دکتر فشارکی و با همکاری سازمان بهداشت جهانی تا مرحله فیلد ترایال جلو رفت. در پر سلولی واکسن ضد کنه آزمایش شد. و کارهای دیگر در زمینه کیست هیداتید و ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
فعلا که تحقیقات دامپزشکی موسسه بیشتر در اختیار افراد غیر دامپزشک است که مدعی هستند همه چیز را می دانند و در مورد همه چیز اظهار نظر می کنند..........!
ناشناس
|
Austria
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
فعلا برین انترو تولید کنین بقیش پیشکش
نظر شما
ادامه