کد خبر: ۴۵۳۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا از نجات یک گرگ و یک سگ از عمق پنج متری گودالی در شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «منصور درویشی» گفت: یک گرگ بالغ همراه یک سگ در گودالی که به منظور نصب دکلهای مخابراتی در روستای تیان این شهرستان گرفتار شده بودند، توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست ، تشکل زیست محیطی اوج سبز زاگرس و جمعی از اهالی روستای مذکور نجات یافته و در منطقه حفاظت شده اشترانکوه رهاسازی شدند.

وی افزود: شبانگاه یکشنبه در پی گزارش های مردمی مبنی بر گرفتار شدن یک گرگ و یک سگ در گودالی که به منظور نصب دکلهای مخابراتی ایرانسل در روستای تیان حفاری شده بودند، بی‌درنگ مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری همیاران و تشکل زیست محیطی اوج سبز زاگرس شبانه به محل اعزام شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت: با توجه به اینکه ازدحام جمعیت باعث وحشت این دو حیوان شده بود و همچنین به دلیل احتمال خفگی و گرسنگی آنها در داخل گودال، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با استفاده از نردبان و طناب نجات و سایر ادوات مربوطه وارد محل شدند و پس از ساعت ها تلاش موفق شدند گرگ و سگ گرفتار را بیرون کشیده و پس از اطمینان از سلامتی آنها ، این حیوانات را در طبیعت رها کردند.

درویشی در پایان افزود: از همه اهالی دلسوز روستای تیان و همیاران زیست محیطی شهرستان ازنا که با علاقه‌مندی وافر خود به طبیعت،تمامی کوشش خود را نسبت به رهایی و نجات این حیوانات نشان دادند سپاسگزاری کرده و قدردان همه دوستداران محیط زیست هستیم.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
واقعا جا دارد یه تشکر و خسته نباشید گفت به مسولان و مردم به خاطر این اقدام زیبا بجای کشتن حیوانات بی گناه چقدر خوب و زیباست حمایت از انها
میترا
|
France
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
دم همتون گرم. خبر خیلی خوبی بود
نظر شما
ادامه