کد خبر: ۴۵۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: یک میلیون تن نهاده دامی آماده حمل به تهران است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «رضا سالمی» اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خصوص تأمین نهاده‌های دامی در استان تهران مشکلی وجود ندارد. نهاده‌های مورد نظر شامل ذرت, سویا و جو است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: این شرکت بیش از یک میلیون تن نهاده آماده حمل در بندرهای جنوبی کشور برای حمل به استان تهران دارد و این مقدار نهاده عدد مناسبی است.

وی ادامه داد: نهاده‌‌های مورد نیاز کشور که از خارج وارد می‌شود در طول یکسال حدود ۸ میلیون تن است که اکنون استان تهران یک میلیون تن را آماده حمل دارد که عدد بسیار مطلوبی است.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل خاصی در زمینه تأمین نهاده برای استان تهران وجود ندارد، اضافه کرد: متأسفانه تنها در بخش حمل دچار مشکل هستیم که باید این موضوع حل و فصل شود.

سالمی تصریح کرد: در تلاش هستیم با جایگزین کردن حمل ریلی به جای حمل زمینی این مشکل بر طرف شود و خوشبختانه هیچ مشکلی در ذخیره‌سازی مرغ هم نداریم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: خللی که هفته‌های گذشته در امر حمل مرغ پیش آمد، مشکلاتی پیش آورد اما ذخایر ما مانع بروز مشکلات در این صنعت شد. ذخایر یک میلیون و ۵۰۰ تنی گوشت مرغ در کشور کمک کرد که مشکلی در بازار مصرف پیش نیاید.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
برید ببینید مرغداران و دامداران چقدر از پشتیباتی شکایت دارند.
به این آقایان بفرمایید که آماده بودن با بودن فرق میکند و کامیون داران را به جان تولید کنندگان نیندازند...
تولیدکنندگان هرکز خیانت های پشتیبانی را فراموش نخواهند کرد...
نظر شما
ادامه