کد خبر: ۴۵۴۳۳
تعداد نظرات: ۶ نظر



سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیائی روز یکشنبه در نشستی با حضور سرپرست اداره کل دامپزشکی استان و فرماندار در فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، فرماندار سنقر و کلیائی در این نشست، خدمت به مردم را هدف اصلی مدیریت در نظام اسلامی دانست و گفت: خدمت صادقانه و متعهدانه باید در راس اولویت های روسای ادارات باشد.

«محمدناصر معصومی زاده» دامپزشکی را از دستگاه های مهم و با اهمیت در تامین امنیت غذایی و سلامت مردم دانست و افزود: اقدامات دامپزشکی منجر به ارتقاء سلامت مردم می شود.

وی در ادامه گفت: توقع ما از مدیران کار و خدمت به مردم است و انتظار داریم دامپزشکی در شهرستان سنقر و کلیائی همانند قبل فعال و پویا باشد و به حق که دکتر حاج محمدی این چنین بود.

فرماندار سنقر و کلیائی همچنین انتصاب دکتر حاج محمدی به عنوان سرپرست ادراه کل دامپزشکی استان کرمانشاه را تبریک گفت و افزود: مایه افتخار و مباهات مردم و مسئولان شهرستان است که فردی از این شهرستان سکان مدیریت دامپزشکی استان را در دست گرفته است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این نشست از همراهی و همکاری فرماندار و مجموعه مدیریتی شهرستان سنقر و کلیایی با اداره دامپزشکی قدردانی کرد و گفت: همچنان آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان هستیم.

«دکتر امید حاج محمدی» شهرستان سنقر و کلیایی را جزو شهرستان های مولد دانست و افزود: این شهرستان ظرفیت های بالایی در حوزه دام و طیور دارد.

وی اظهار داشت: در این شهرستان 230 هزار راس دام سبک، 6 هزار دام سنگین، 80 واحد مرغداری صنعتی، 2 وحد مرغ تخمگذار و 3 واحد پرورش بوقلمون وجود دارد.

وی پیشگیری از بروز بیماری در میان جمعیت دام و طیور استان را از رسالت های مهم دامپزشکی دانست و گفت: یکی از بیماری های مورد تاکید سازمان دامپزشکی تب مالت است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه افزود: برای بیماری های تب مالت و تب برفکی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

دکتر حاج محمدی افزود: از مجموع این اعتبارات، یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده که دامهای بروسلوزی سه روستای شهرستان سنقر و کلیائی نیز از محل این اعتبارات با انجام تست های آزمایشگاهی، شناسایی و پس از حذف، غرامت آنها به دامدار پرداخت شد.

وی اعلام کرد: واکسیناسیون کامل جمعیت دام شهرستان علیه بروسلوز و همچنین انجام دقیق تست و کشتار دام های بروسلوزی تاثیر بسزایی در کاهش مبتلایان انسانی به بیماری تب مالت داشته است که امید واریم با تخصیص مابقی اعتبارات این طرح بتوان گامی مهم در جهت کاهش ابتلا به این بیماری هزار چهره برداریم.

در ادامه این جلسه «مهندس محمد ایمانی سنجر» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیائی با اشاره به اهداف عالیه سازمان دامپزشکی کشور در حفظ و حراست از سرمایه های دامی و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی، گفت: اداره دامپزشکی شهرستان برای نیل به این مهم، همچون گذشته از هیچ تلاشی مضایغه نخواهد کرد و تمام توان خود را به کارخواهد گرفت و در این راه نیازمند حمایت همه جانبه مجموعه فرمانداری، مدیریت جهاد شهرستان و مابقی ادارت هستیم.

گفتنی است مهندس ایمانی سنجر پیش از این معاون اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیایی بود که طی حکمی ازسوی دکتر امید حاج محمدی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی این شهرستان سنقر و کلیلیی معرفی شد.



 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
سلام
ایشان ............. هستند؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
1
0
مهندس؟
مگه ما مهندسی دامپزشکی هم داریم؟نکنه مهندس دامپروری یا کشاورزی یا راه و ساختمان هستند
طبق قانون اطلاق کلمه مهندس به رشته هایی که عنوان شغلی مهندسی ندارد جعل عنوان می باشد و مهندسی فقط برای رشته فنی و مهندسی هست حتی الان کارشناسی دامپروری و کشاورزی داریم نه مهندس دامپروری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
بهتر نبود از ی دکتر با تجربه استفاده میشد . اخ مهنس!!!؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
عجب ...
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
0
واقعا دکتر نبود؟؟؟ ........... من از نو دکترا خوندم.الانم تخصص میخونم همه رشته های تخصصی بیکارن بعد یه کاردان دامپزشک میشه رئیس شبکه. .......
محمدرضا شمسیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
باتبریک به جناب آقای ایمانی برای ایشان درمسوولیت جدیدآرزوی موفقیت دارم
نظر شما
ادامه