کد خبر: ۴۵۴۵۶
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی:
«علی بختیاری» افزود: پذیرش قطعی دانشجو در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت یکی از عقلایی‌ترین و هوشمندانه‌ترین تصمیمات آموزشی بوده است!
 

حکیم مهر: نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی، موافقت قطعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه‌اندازی رشته دکتری دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت را هوشمندانه دانست!

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «علی بختیاری» اظهار کرد: موافقت با پذیرش قطعی دانشجو در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت یکی از عقلایی‌ترین و هوشمندانه‌ترین تصمیمات آموزشی بوده و تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در موافقت قطعی با راه‌اندازی دانشکده دامپزشکی این دانشگاه‌ تصمیمی هوشمندانه است.

وی با توجه به حواشی ایجاد شده برای رشته دکتری دامپزشکی واحد بافت، استعداد مناطق مختلف شهرستان بافت به پرورش دام را یادآور شد و گفت: شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به لحاظ برخورداری از اقلیم متفاوت و شرایط آب و هوایی مناسب، برخورداری از هزاران هکتار مراتع و جنگل با پوشش‌های متنوع درختی و گیاهی از مستعدترین مناطق پرورش دام است و از گذشته تاکنون روستاییان به کشاورزی توام با دامداری اشتغال دارند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: بافت بزرگ متشکل از شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به‌عنوان دومین شهر عشایری کشور و در اختیار داشتن بیش از یک میلیون رأس دام نقش قابل توجهی در تأمین مواد پروتئینی و لبنی دارد. علاوه بر آن قریب ۵ هزار خانوار عشایر و جمعیتی معادل ۲۹ هزار نفر در وسعتی بسیار زیاد و پراکنده در هر سه شهرستان سکونت دارند و از گذشته تاکنون روستاییان به کشاورزی توأم با دامداری اشتغال دارند.

بختیاری خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به ظرفیت تولید علوفه در هر سه شهرستان در کنار دامداری و دامپروری‌های سنتی توسعه واحدهای صنعتی دامداری نیز مورد توجه واقع شده است و اخیراً یکی از شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان بافت با هدف تولید سالیانه ۷۵ هزار تن گوشت و ۲۸ هزار تن شیر، مجوز تأسیس گاوداری ۳ هزار رأسی اخذ کرده است.

تحصیل علاقه‌مندان دامپزشکی در واحد بافت نیاز امروز است

وی، ادامه تحصیل علاقه‌مندان دامپزشکی در واحد بافت را نیاز امروز این شهرستان خواند و به آنا گفت: همه این موارد حاکی از نیاز مبرم جامعه روستایی و عشایری شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به ارائه خدمات متخصصان امور دام و در نتیجه فراهم‌کردن امکان جذب و ادامه تحصیل دانشجویان و علاقه‌مندان به رشته دکتری دامپزشکی در مراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان بافت است.

 نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه مسلم و غیر قابل انکار است، استعداد ذاتی و بهره هوشی بالا و علاقه‌مندی فرزندان این مرز و بوم به کسب علم و دانش است، عنوان کرد: قشر وسیعی از علاقه‌مندان به این رشته تا قبل از تأسیس مراکز دانشگاهی در شهرستان بافت به‌دنبال علم به اقصی نقاط کشور و بعضاً خارج از کشور عزیمت و در این راه رنج و ملالت بسیاری تحمل می‌کردند.

وجود استانداردهای آموزشی دامپزشکی در واحد بافت

بختیاری با تأکید بر وجود استانداردهای آموزشی دامپزشکی در واحد بافت تصریح کرد: اکنون با وجود دانشگاه آزاد اسلامی، فرصتی برای فرزندان این مرز و بوم فراهم شده و به نظر می‌رسد صدور مجوز قطعی پذیرش دانشجو در رشته دکتری دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت علاوه بر دارا بودن استانداردهای آموزشی این رشته بر‌اساس کار کارشناسی و متناسب با نیاز منطقه و وجود ظرفیت‌های تولید و پرورش دام صورت گرفته و امکان ادامه تحصیل افراد مستعد را به‌خوبی فراهم آورده است.

وی درخصوص هجمه‌های اخیر علیه دانشگاه آزاد اسلامی و به‌ویژه مقطع دکتری دامپزشکی واحد بافت تأکید کرد: درخصوص هجمه‌ها به نظر من اشتباهی صورت گرفته است و عده‌ای بدون مطالعه و غیر‌مسئولانه سخن گفته و خاطر دانشجویان عزیز و خانواده‌هایشان را آزرده کرده‌اند.

 نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دو دلیل می‌گویم اشتباه پیش آمده: اولاً احتمالاً کسانی که به این موضوع دامن زده‌اند، کمترین شناختی نسبت به تاریخ، اقوام، ایلات، عشایر و طوایف و تعداد دام منطقه و فعالیت‌های دامی و دامپروری و ظرفیت تولید مواد لبنی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به‌عنوان بافت بزرگ ندارند.

خبر انحلال دانشکده دامپزشکی واحد بافت وجاهت قانونی ندارد

بختیاری با تأکید بر پیگیری هجمه‌های اخیر از طرق مختلف خاطرنشان کرد: دوم‌ اینکه؛ اعلام خبر انحلال دانشکده دامپزشکی واحد بافت توسط رئیس سازمان نظام دامپزشکی وجاهت قانونی ندارد و قاعدتاً بنده به‌عنوان نماینده مردم وظیفه دارم این موضوع را از طرق مختلف  پیگیری کنم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، دانشگاه را بنگاه اقتصادی ندانست و گفت: دانشگاه صرفاً بنگاه اقتصادی نیست و مسئولیت آن فراتر است. مسئولیت دانشگاه چیزی نیست جز تولید علم و تربیت نیروهای متخصص و دانشگاهی و نهایتاً تبدیل علم به ثروت.

موافقت وزارت علوم هوشمندانه‌ترین تصمیم آموزشی بود

وی موافقت قطعی وزارت علوم با تأسیس رشته دکتری دامپزشکی در واحد بافت را هوشمندانه خواند و تصریح کرد: قطعاً برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پذیرش دانشجو  بر‌اساس نیاز کشور به تخصص‌های متفاوت در مناطق مختلف تنظیم شده و موافقت با پذیرش قطعی دانشجو در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از عقلایی‌ترین و هوشمندانه‌ترین تصمیمات آموزشی است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی به آنا گفت: چندی قبل شاهد برگزاری جشن یکصدسالگی تأسیس آموزش و پرورش و همایش غرورآفرین پزشکان شهرستان بافت بودیم و خوشبختانه جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ نفر از پزشکان متخصص در این همایش شرکت کردند و امیدوارم اوضاع به‌گونه‌ای پیش برود که بتوانیم در خدمت فارغ‌التحصیلان دکتری دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت نیز باشیم.

پی‌نوشت حکیم مهر:

سخنان نماینده محترم مردم بافت در مجلس شورای اسلامی در حالی بیان می شود که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخیراً در مکاتبه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده دامپزشکی بافت را غیرقانونی اعلام نموده و دستور انحلال آن را ابلاغ کرد (اینجا).

متاسفانه نگاه منطقه‌ای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسائل مختلف، بخصوص آموزش عالی طی دهه‌های اخیر منجر به افزایش بی‌رویه تعداد دانشکده‌های مختلف در سراسر کشور شده و به تبع آن افزایش بیش از ظرفیت دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف بخصوص رشته دامپزشکی، مشکلات فراوانی را برای فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها به وجود آورده است.

 
 
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
1
وای بر ما که ...... با این عقل و منطق نماینده‌ی مجلس و قانونگذاری!
دکتر خسته!
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
آقا!!! چه پشتکاری دارید برای برقرار ماندن این واحد ......ی!!! مگر سرنوشت تعددی از افراد بازیچه دستان شماست؟ این جملگی دکتر دامپزشک از دانشگاه‌های دولتی که در ورطه‌ی بیکاری غرق شده‌اند!!! برای ما به همین منوال کار نیست! حالا آقایان برای پر کردن .......‌های پر از پرشان شده‌اند سوهان ارواح خسته‌ی فارغ التحصیلان دانشگاه‌های سراسری با فارغ‌التحصیلانی که غریب به اتفاق اکثریتشان واژه‌ی بی سوادی در مقابلشان زانو میزند! به همان خدایی که میپرستید دست بکشید از بازی با مرگ دانشجویان دانشگاههای‌ سراسری! چطور یک نفر با رتبه ۳هزار میشود دامپزشک و بک نفر هم با رتبه‌ی ۸۸ هزار؟ هر دو دکتر دامپزشک اما این کجا و آن کجا؟!!!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
مجوز واحد بافت قطعی است و وزارت علوم هیچگونه نامه ای مبنی بر انحلال گروه دامپزشکی واحد بافت صادر نکرده است. پذیرش دانشجو نیز از طریق مجاری قانونی و منطقی بوده و ما دانشجویان تحت تاثیر هجمه های رسانه ای علیه واحد بافت قرار نمی گیریم چونکه قانونی هستیم.
ناشناس
|
Poland
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
حالا دیدین سازمان و نظام دامپزشکی در برابر قدرت یک نماینده مجلس کم اوردن؟؟
علی حیدری
|
United States of America
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
1
نامه انحلال این دانشکده از جانب دفتر گسترش وزارت علوم به معاونت آموزشی وزارت علوم زده شده

چرا نماینده ملت باید کذب بگویید!!!؟!!
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
اتفاقا" بایستی .......................
واحدی که شش ترم دانشجو جذب کرده آن هم بصورت قانونی، ............ زیر سوال رفته ما کارکنان این واحد خواستار پیگیری قانونی هستیم
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
مگر می شود اول مجوز قطعی بدهند و سه سال هم دانشجو جذب شود بعد نامه انحلال بدهند اینقدر هم هرج و مرج نیست. امکان انحلال نیست.
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
آیا اینکه منطقه ای شرایط دامپروری خوبی دارد و یا تعداد دام و عشایر آن زیاد است ، به معنی نیاز به داشتن یک دانشکده دامپزشکی است !!!؟؟ آن هم از نوع غیر استاندارد !!؟؟ کجای این کار و تصمیم هوشمندانه است !!؟؟
چنین منطقه ای هم اکنون ، نیازمند دامپزشکان متبحر و با تجربه ای است که بدرستی از عهده مدیریت و کنترل بیماریها و معضلات گوناگون دامپروران و دامپروریها بر آیند ، نه اینکه چندین سال دیگر فارغ التحصیلانی داشته باشد که اولا" مقصد آنها شهرها و استانهای دیگر است و دیگر آنکه کمترین تجربه و مهارت را در حرفه دامپزشکی دارند و قادر به رفع مشکلات دامپروران نیستند !!
اگر هوشمندی در کار بود ، بهترین حرکت ، تامین شرایط جذب دامپزشکان معتبر و متبحر به چنین مناطقی بود نه تاسیس دانشکده ای برای سرگرمی عده ای به نام دانشجو !!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
نماینده ای که نقش دایه مهربان تر از مادر رو بازی میکنید در کنار امار های پر زرق و برقتون لطف‌کنید از مواردی مثل اینکه در این شهرستان حتی یک گاوداری صنعتی یک مرغداری صنعتی و باقی موارد که مورد نیاز دانشجو هست وجود ندارد .
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
اطلاعات این نماینده محترم در حد یک ........... نیست
ظرفیت دانشجو در دانشکده های دولتی با 50 عضو هیات علمی هم نباید بیش از 20 نفر باشد چه برسد به دویست نفر و دو مربی
دانشگاه آزاد ریشه این مملکت را خشکاند
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
بافت به فعالیش ادامه می ده و کم کم باید منتظر دانشکده های جدید در تک تک شهرستان ها و روستا های ایران باشیم،با شعار به تعداد هر دام یک دانشکده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
اشاره رییس نظام به یک نامه در گذشته و نظر داخلی یک دفتر وزارت علوم بوده و انحلال صحت ندارد ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
بله تصمیمی هوشمندانه و عقلایی بود!
ولی برای حفظ منافع .......... عده ای .............. که می خواهند با بازی با کیفیت و بار آموزشی دامپزشکان کشور، بهداشت و سلامت و جان و مال مردم سراسر کشور را با این حجم خروار گونه از پذیرش به خطر اندازند!
به فرض ایتکه همه پذیرفته شدگان اهل منطقه بافت باشند مگر چند نفر دکتر دامپزشک در 20 سال آینده مورد نیاز آنجاست؟؟؟
واقعا سفسطه بازی تا چه حد!!!
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
واقعیت این است که این نماینده محترم و حتی وزارت علوم ،درک و شناخت درستی از مقوله دام و دامپرور و نیازهای آنها و همچنین از دامپزشکی و دامپزشک و ضرورتها و امکانات لازم برای آموزش و فعالیت های علمی و عملی آن ، ندارند !!
این دوستان احتمالا" فکر میکنند که برای رسیدگی به بیماریهای دامهای یک منطقه بجای تاسیس بیمارستان و کلینیکهای دامپزشکی مجهز ، توسط دامپزشکان حاذق و ماهر و البته با تامین تسهیلات مناسب توسط سیستم مدیریت کشور ( چه دولت و یا حکومت ) باید دانشکده دامپزشکی تاسیس کرد !!!!؟؟؟
سینا
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
دامپزشکان سایرواحدهای دانشگاه آزاد را هرروز می بینم که فرق باکتری و ویروس را نمی دانند.حتی برای یک ........ نمی توانند نسخه بنویسند.حالا دانش آموخته های بافت جای خود دارند.احتمالا این نماینده محترم قصدنابودی دامپروری بافت را در سر دارد.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
واقعا برای خودم متاسفم که ........ نماینده مجلس ،داره بدون هیچ گونه اطلاعاتی از رشته دامپزشکی و حتی دانشگاه ازاد بافت اظهار نظر میکنه ،دانشگاه بافت کلا دو تا هیئت علمی داره بعدا چطور شرایط اموزشیش تکمیله ،واقعا متاسفم ،کل شهر بافت ده تا خیابون بیشتر نیست ،کل دانشگاه بافت یک ساختمون داره ،واقعا فقط برای خودم ناراحتم که چرا دامپزشکی رو انتخاب کردم
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
وحدبافت دوازده هیات علمی واحد و استانی دارد چراکه طبق مصوبه شورای عالی فرهنگی اساتید در دانشگاه استان حکم دارند و دانشگاه آزاد استان یک واحد هست درضمن علاوه بر این اساتید، بهترین اساتید از واحد علوم و تحقیقات دونفر و از دانشگاه تهران دونفر و از دیگر دانشگاههای معتبر با مرتبه دانشیاری و استاد تمامی در این واحد تدریس می نمایند. در دروس غیر تخصصی نیز اساتید با رشته مربوطه تدریس می نمایند‌ در ضمن تاکید می شود این واحد با مجوز قطعی از وزارت علوم در سال ۹۴ کار خود را شروع کرده است و این جنجال سازی های رسانه ای تاثیری بر ادامه روند قانونی آن ندارد.
تارا صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
حکیم جان واقعا" تحقیق کنید اینکه دانشکده دولتی دامپزشکی رازی کرمانشاه چند نفر هیات علمی دارد ظاهرا" دو نفر تمام وقت. اگر اینگونه است چرا براحتی ادامه کار دارد و زیر ذره بین نمی رود. سیاست یک بام و دو هوا !!!!!
متاسفانه کلینیسین
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
به این جناب نماینده بایدگفت شماهم برای مصرف روزی یک کیلوشیرمنزلتان یک گاومیخریدمیبرید منزل ؟
به بخاطر پنج هزار خانواده عشایری یک دانشکده دامپزشکی تاسیس کنید
بی برنامگی وبرباددادن سرمایه های مالی وانسانی کشورتاکی بایدادامه پیداکند
آیاکل وسعت شهربافت به اندازه دانشکده دامپزشکی شیرازاست
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
واقعا" مسئولین نظام دامپزشکی سال ۹۴ ، ۹۵، ۹۶ در خواب بودند متوجه تاسیس و مجوز این واحد نبودند تازه سال ۹۷ متوجه تاسیس این رشته در واحد بافت شده اند!!!!!!!
علیحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
طبق قانون روند انحلال شرایطی دارد تذکر، مهلت، یک ترم عدم تخصیص دانشجو و برخی موارد دیگر.....به نظر نمی رسد این مراحل مد نظر قرار نگیرد. تبعات یک مساله را هم در نظر می گیرند اصلا" مگر بدون مجوز می توان از طریق کنکور سراسری دانشجو جذب کرد.
علیحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
اینکه در یک مرکز استان در یک دانشکده دولتی دانشکده ای با دو عضو هیات علمی ادامه کار دهد انتظار از یک گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در یک شهرستان واقعا" چیست؟ واقعا" در سراسر کشور تحقیق کنید و بی کیفیت ها را معرفی کنید شاید هم دفاعی داشته باشند و اوضاع گونه دیگری باشد!!!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
خوب میشه مراکز پژوهشی تاسیس کرد چند نفر هم برن سر کار نه که دانشکده تاسیس کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
تمام دانشکده ها ی غیر تخصصی اینچنینی می بایست تعطیل شود.،نه اینکه با یک یا دو و سه عضو هیئت علمی دانشگاه تاسیس کرد.
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
مسولان این دانشگاه اینقدر صداقت ندارن به اسم مسئول مطلبی بگذارند بلکه به اسم دانشجو و به عناوین مختلف متوصل شده اند زشته واقعا خودتون رو کوچیک نکنین اینقدر
در ضمن این نماینده بیان ذکر کنن که دامپزشکی برای این واحد مث یک نوش دارو بود که این‌دانشگاه از ورشکستگی کامل خارج شود منم جای مسولان بودم‌ بهم فشار میومد اینقدر خودمو کوچیک‌میکردم شاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
چرا همون دانشکده بافت یا کرمانشاه یا هرجای دیگرو تبدیل به مرکز دانش بنیان دامپزشکی نمیکنن. این کشور کم مشکل تو دامپزشکی داره؟ بیان این مشکلات حل کنن. فراورده بیولوژیک و دامپزشکی تولید و صادر کنن. نه این که همش دانشکده تاسیس بشه. خرد جمعی داریم ما ملت؟؟؟؟
استان کرمان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
اگه درایت و همه جانبه گرایی شما در قانون گذاری در سطح مجلس هم تو کشور به این شکل باشه که حتما میتونی ایران کرمان و شهر کوچک بافت رو آباد کنی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
نمایندگان مجلس ایران را به ورطه ی نابودی می کشانند چرا باید در چندین شهر از شهرستانهای استان کرمان که تراکم جمعیتی منطقه غرب وشمال کشورراندارند چندین دانشکده پزشکی ، چندین دانشکده دندانپزشکی چندین دانشکده دامپزشکی وچندین دانشکده پرستاری ومامایی وغیره ایجاد شود .تورا به خدا بودجه مملکت را هدر ندیم موازی کاری نکنید وزارت علوم یااخیرین یا دلسوزان ودلواپسان اگر پول اضافه دارید دانشکده دامپزشکی شهر کرمان را ارتقابدید کار ثوابی کردید. آقای نماینده دلسوز ، بافت بم جیرفت و روستای علی آباد دانشکده دامپزشکی نیاز نارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
ای کاش ایشون سرسوزنی هم در مورد آینده دانشجویان این واحد و بازار کار دامپزشکی اطلاع داشت و بعد اینطور اظهار نظر می کرد.نماینده محترم,لطفا با همکارتون دکتر وقفچی در مجلس که جزو درد کشیده های این صنف هست یه مشورتی کنید بعد اینطور رجز خوانی کنید.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
تبریک به این نماینده دانشمند که فرق بین دامپروری و دامپزشکی را نمیدانند و فکر میکنند هر جا دام زیاد باشد حتما نیاز به دامپزشک است ............................. .راستی اگر اینقدر به افزایش علم و اشتغال جوانان علاقه دارید چرا رشته پزشکی دایر نمیکنید ؟ فقط زورتان به دامپزشکی یتیم میرسد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
اخه چرا داری تیشه به ریشه این رشته می زنی آقا .......... یا رای چمع کردن ارزش این رو داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
آن یکی پرسید اشتر را که هی
از کجا می آیی ای فرخنده پی

گفت از حمام گرم کوی تو
گفت خود پیداست از زانوی تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
خوبه والا یه روز رییس سازمان دامپزشکی از زبان وزیر علوم اعلام انحلال دامپزشکی بافت رو می کنه یه روز نماینده بافت اعلام میکنه انحلال دامپزشکی بافت وجاهت قانونی ندارد
اقای نماینده منحل شدن یا نشدن واحد بافت به وزارت علوم مربوط می شود نه مجلس شما اگر واقعا دلسوز بافت هستید به شهر بافت رسیدگی کنید شهر بافت به دلسوزی و رسیدگی شما بیشتر احتیاج دارد
حالا این سوال پیش میاد حق با نماینده بافته یا رییس سازمان دامپزشکی
تارا صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
حکیم جان به فرض محال سخنان رئیس نظام دامپزشکی، آیا ایشان سخنگوی وزارت علوم است؟ ایشان هم در حوزه دیگران وارد شده، بهتر است راجع به همه دانشکده های بدون استاندارد اعم از دولتی و آزاد تمرکز شود نه اینکه تمام هم و غم فقط یک گروه در یک واحد باشد. اینگونه رفتارها دوگانه است. ................ البته پیام ها را به دلبخواه انتخاب نکنید. باتشکر.
دانشجو
|
France
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
0
تاراجان اینقدر حرس نخور
نظر شما
ادامه