کد خبر: ۴۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - نماینده ارومیه از تهیه طرح استیضاح صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح در حال جمع آوری امضا است.

جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح خلیلیان 15 محور دارد گفت: عدم تحقق وعده‌های وزیر هنگام اخذ رای از مجلس، کوچک نشدن سیستم اداری در وزارتخانه، تعدیل نیروی ستادی – مشکلات کانال های آبیاری کشاورزی، گزینش نیروهای نامناسب و حذف نیروهای باسابقه و با تجربه از جمله محورهای این استیضاح است.

وی افزود: طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه شده و در حال حاضر در حال جمع آوری امضا است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: پس از تکمیل این طرح آن را تحویل هیئت رئیسه مجلس خواهیم داد و تاکید می کنم که هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

استیضاح صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در تابستان سال گذشته مطرح شد و به رغم آنکه این استیضاح 26 امضا داشت و تحویل هیئت رئیسه مجلس هم شده بود اما در دستور کار مجلس قرار نگرفت.

هیئت رئیسه مجلس از طراحان خواسته بود تا با وزیر نشستی گذاشته و مشکلات را حل و فصل کنند.طراحان پس از 4 جلسه با وزیر مهلت سه ماهه ای را مقرر کرده بودند تا مشکلات رفع گردد. این مهلت از اواخر شهریور آغاز و اواخر آذر به پایان رسید.

طراحان استیضاح خلیلیان معتقدند که وی نتوانسته به قول های خود در این سه ماهه جامه عمل بپوشاند.

استیضاح خلیلیان در طول 9 ماه گذشته  برای دومین بار به صورت جدی در مجلس مطرح شده است.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
0
0
ظاهرا یکی از دلایل استیضاح هم موضوعات سازمان دامپزشکی کشور به خصوص نحوه اعمال نظارت های بهداشتی بر واردات گوشت می باشد
نظر شما
ادامه