کد خبر: ۴۵۵۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مرغدار متخلفی که اقدام به حمل بوقلمون زنده بدون اخذ گواهی قرنطینه بهداشتی دامپزشکی نموده بود، به یک سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت از تصدیگری به هرگونه شغل دامپروری، پرورش طیور و آبزیان محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، «دکتر محمدمهدی حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ضمن اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های کارشناسان این شبکه و همکاری مراجع محترم قضایی و نیروی انتظامی و انجام بازدید از محل واحد بوقلمون داری مربوطه، مشخص گردید متصدی واحد بدون اخذ گواهی قرنطینه بهداشتی دامپزشکی و گواهی تائید سلامت اقدام به فروش بوقلمون نموده است.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به معرفی وی از سوی این شبکه به مراجع محترم قضایی و اقرار صریح و مقرون به واقع متهم نسبت به اصل موضوع و دفاعیات غیرموجه وی، دادگاه بزه انتسابی را محرز و مسلم دانست و با استناد به مادتین 688 و 23 قانون مجازات اسلامی، متهم را به یک سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت از تصدی به هرگونه شغل دامداری و دامپروری و پرورش طیور و آبزیان محکوم نمود.

وی در پایان با بیان این نکته که حمل و نقل طیور و دام بدون اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای و تایید سلامت، چه در داخل و چه در خارج از استان ممنوع و سبب برخورد قانونی خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که با نظارت دقیق بهداشتی بیش از گذشته و همچنین رعایت اصول امنیت زیستی و شرایط کامل بهداشتی توسط مرغداران و دامداران، شاهد کنترل و ریشه کن شدن بیماری‌ها و افزایش تولید در سطح کشور باشیم.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
برای ضعیف عمل کردن دامپزشکی در خصوص انفلوانزا چه دستگاهی پیگیری میکند . فقط استان اصفهان درگیر انفلوانزا شده اگر درست عمل می کردند اینجوری نمی شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
بخاطر مجوز جلوی کارآفرینی و تولید را نگیرید اداره نظارتش را تقویت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
به نظرم مجوز مربوط به اداره قرنطینه میشه.
نظر شما
ادامه