کد خبر: ۴۵۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری از دستگیری عامل فروش گوشت های غیرمتعارف در این شهرستان خبر داد و گفت: شخص مورد نظر سنگدان مرغ و گوشت چرخ کرده فاسد را توزیع می کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر محمد وحید تاویلی» با بیان اینکه عرضه گوشت چرخ کرده آماده در قصابی ها تخلف به شمار می رود، اظهار داشت: گوشت چرخ کرده باید در حضور مشتری تهیه و عرضه شود تا بهداشت و سلامت آن تایید شود.

وی با بیان اینکه قیمت های نامتعارف گوشت چرخ کرده نباید موجب فریب مشتریان شود، تاکید کرد: مردم در هنگام خرید گوشت چرخ کرده باید دقت لازم و کافی را داشته باشند و هرگز گوشت چرخ کرده آماده را از قصابی ها تهیه نکنند.

تاویلی یادآور شد: بازرسان اداره دامپزشکی در جهت صیانت از حقوق شهروندان به صورت مستمر از قصابی های سطح شهرستان ری بازدید به عمل می آورند و با هر گونه تخلف به شدت برخورد و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با وجود چهار کشتارگاه دامی فعال و یک کشتارگاه در حال احداث و همچنین 6 کشتارگاه طیور فعال و یک کشتارگاه غیر فعال بیشترین آمار کشتارگاه را در استان تهران داراست.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
عالی است!
باغ رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
................... لابد گوشت‌ کله‌گاوی کشتارگاههای ری به سوسیس کالباس می رود؟؟!!
تماما در سطح شهر تهران چرخ می شود
نظر شما
ادامه