کد خبر: ۴۵۶۲۳

رئیس دامپزشکی سروآباد با تکذیب خبر کشف یک و نیم تن مرغ فاسد در این شهرستان، گفت: محموله مورد نظر پای مرغ بوده و بعد از مدتی به صاحبش تحویل داده شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از زریوار خبر، «سرهنگ علیرضا کرجی»، فرمانده انتظامی سروآباد، گفته بود: ماموران انتظامی سروآباد در ایست و بازرسی شهید کریمی این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و در بازرسی از آن یک تن و 500 کیلو گرم مرغ غیر بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی سروآباد با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه اظهار داشته بود: محموله کشف شده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

بعد از انتشار خبر فوق، «حسین پروائی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد در گفتگو با یک کانال تلگرامی در سروآباد، خبر فاسد بودن یک تن و نیم مرغ را تکذیب کرد و گفت: در تماس با مرجع انتظامی شهرستان سروآباد جناب آقای سرهنگ کرجی صحت و سقم خبر منصوب به ایشان را پیگیری نموده است که ایشان با بی اطلاعی از خبر انتشار داده شده، کذب بودن آن را تائید نمودند.

پروائی به کانال سروآباد خبر گفته است: شب گذشته یک دستگاه خودرو حامل ضایعات پای مرغ کشتارگاهی (به مقدار یک و نیم تن) در ایست و بازرسی متوقف شد که به دلیل متفاوت بودن شماره های خودرو حامل با شماره قید شده در خودرو جهت بررسی بیشتر متوقف و صبح امروز مورخه 8/9/97 جهت تعیین تکلیف به شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد ارجاع داده شد که پس از بررسی گواهی حمل بهداشتی و به دلیل خرابی خودرو اصلی به خودرو حامل انتقال داده شده بود و مقصد محموله کارخانه فرآوری ناز دانه سپاهان اصفهان جهت تبدیل به پودر گوشت و استفاده در خوراک دام، طیور و ابزیان بوده است که با استعلام مجوزهای اخذ شده و صحت خودرو یخچالدار اصلی، محموله منتقل و اجازه عبور داده شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان سروآباد و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد در حالی از تکذیب کشف یک محموله مرغ فاسد خبر می دهند که پایگاه خبری پلیس ایران به نقل از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد خبر کشف یک و نیم تن مرغ فاسد منتشر کرده است.

با توجه به اظهارات رئیس دامپزشکی، احتمالا خبر ارسالی از سوی نیروی انتظامی به پایگاه خبری پلیس کشور اشتباهی و سهوی بوده باشد.

 

نظر شما
ادامه