کد خبر: ۴۵۷۱۷

مدیر عامل شرکت دهکده طبیعت قزوین از راه اندازی پرتال دهکده طبیعت قزوین خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری مهر، «بابک محمدی» با بیان اینکه مجموعه حیوانات دهکده طبیعت قزوین با نظارت اداره کل دامپزشکی و محیط زیست استان فعالیت می کند، اظهار کرد: تمامی حیوانات دهکده به صورت مستمر زیر نظر دامپزشکان هستند و بازدیدکنندگان می توانند با خیالی آسوده از دهکده بازدید کنند.

محمدی با اعلام شعار «۳۶۵ روز سال بدون تعطیلی»، بیان کرد: ما افتخار می کنیم که در تمام ایام سال خدمات ارائه می کنیم و مردم می توانند در هر زمانی که قصد کنند، از دهکده طبیعت بازدید به عمل آورند و از جذابیت های این دهکده لذت ببرند.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین، به ایجاد یک پرتال برای دهکده طبیعت قزوین اشاره کرد و گفت: کارهای این پرتال انجام شده است و مردم می توانند برای آشنایی بیشتر با دهکده طبیعت قزوین از این پرتال بازدید کنند.

وی با بیان اینکه در دهکده طبیعت به دنبال ارتقای سطح رضایت مندی مردم و بالا بردن روحیه عمومی هستیم، عنوان کرد:  اجرای پروژه گیت الکترونیکی، فعال سازی وای فای در مجموعه، تولید و تهیه انواع کلیپ از زندگی حیوانات، ایجاد بستر مناسب برای بازدید مجازی از دهکده طبیعت از طریق سایت که قابلیت حرکت از هشت جهت را دارد را از دیگر برنامه های شرکت دهکده طبیعت قزوین در آینده دانست که به گفته وی کارهای اجرایی این برنامه ها هم اکنون درحال پیگیری و انجام است.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین در پایان با تقدیر و تشکر از حمایت های مسئولان، با تأکید بر اینکه مجموعه کارشناسان و نیروهای دهکده طبیعت تمام هم و غم خود را برای ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایتمندی شهروندان قرار داده اند، از همه مردم دعوت کرد تا از این مجموعه ارزشمند و البته بسیار جذاب بازدید کنند و ضمن بهره مندی از خدمات این مجموعه، از نزدیک با ویژگی ها و نحوه زندگی حیوانات آشنا شوند.

 
 
نظر شما
ادامه