کد خبر: ۴۵۷۵۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
مدبرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز:
«محمدرضا قنواتی» افزود: اگر ۵ هزار سگ در اهواز وجود داشته باشد، ۳۰ درصد آنها مریض هستند و باید امحا شوند ولی اگر یک سگ را هم امحا کنیم، مجدداً هجمه‌ای به شهرداری اهواز وارد می‌شود ...

حکیم مهر: مدبرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: مقرر شده است که در هفته جاری ابلاغ شود تا شهروندانی که در مکانهای عمومی سگ به همراه خود دارند، جریمه شوند و نیروی انتظامی نیز سگها را بگیرد و به محیط زیست تحویل دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محمدرضا قنواتی» در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز که 14 آذرماه برگزار شد، در خصوص آموزش تفکیک زباله از مبدا اظهار کرد: آموزش تقکیک زباله در مدارس از مهرماه سال جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت سگهای ولگرد اهواز، تصریح کرد: این معضل نه تنها در اهواز بلکه در کل کشور وجود دارد. طبق تبصره 2 ماده 55 قانون، شهرداریها تنها وظیفه امحای سگهای ولگرد را دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ارائه شده برای ساماندهی وضعیت سگهای ولگرد، باید دستگاههای ذیربط از جمله بهداشت، دامپزشکی، محیط زیست و نیروی انتظامی با شهرداری همکاری داشته باشند.

قنواتی بیان کرد: شهرداریها باید سگها را زنده گیری کنند و واکسینه کردن سگها نیز به عهده دامپزشکی یا بهداشت است اما ارگانهای دیگر زیر بار نمی روند. در این زمینه با دادستان اهواز صحبت شده است که امیدواریم همکاری لازم انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز عنوان کرد: مقرر شده است که در هفته جاری ابلاغ شود تا شهروندانی که در مکانهای عمومی سگ به همراه خود دارند، جریمه شوند و نیروی انتظامی نیز سگها را بگیرد و به محیط زیست تحویل دهد.

وی با بیان اینکه سگهای ولگرد بیمار باید از بین بروند، گفت: اگر 5 هزار سگ در اهواز وجود داشته باشد 30 درصد آنها مریض هستند و باید امحا شوند ولی اگر یک سگ را هم امحا کنیم مجددا هجمه ای به شهرداری اهواز وارد می شود. 

 
 
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
1
0
مگر می شود به این راحتی برای کسانی که حیوان خانگی دارند و به آن انس گرفته اند حکم صادر کرد، این مسول بهتر است برود افتضاحات حوزه کاری اش را درست کند، سگ خانگی که تحت نظر دامپزشک است که بیماری ندارد، متاسفانه مسوول ........ در این مملکت کم نداریم
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
1
0
وقتی یک فردی که فرق بین سگ ولگرد و حیوان خانگی را نمی داند مدیر می شود چه باید کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
شما اگه خیلی به فکر آسایش اهوازی ها هستین آب این شهر رو درست کنید. هوای این شهر رو درست کنید. قطعی برق رو درست کتید. بی آبی و آلودگی کارون رو درست کنید. فریاد کارگران فولاد و نی شکر هفت تپه خوزستان رو بشنوید. بیکاری و فقر رو درست کنید. خدا رو شکر که همه چی درسته و فقط چهار تا سگ صاحب دار به چشمتون میاد ولی برای دیدن دردهای خوزستان ثروتمند و فقیر نابینا میشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
حالا حل مشکلات را از حذف سگبازی در اماکن عمومی شروع کردند شما مشکلی دارید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
هر دم از اين باغ بري مي‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تري مي‌رسد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
این رفتارها به پای نظام جمهور اسلامی نوشته میشود نه به پای این افراد!!
اثن مسوولین بهتر از دشمن به کشور ضربه میزنند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
سگ دارای صاحب و شناسنامه که تحت نظر دامپزشک باشد هیچ مشکلی برای بهداشت عمومی ندارد . تنها سگهای ولگرد هستند که باید به نوعی که موجب آزارشان نشویم حذف شوند که آن هم اگر شهرداری و دامپزشکی با هم همکاری داشته باشند قابل مدیریت است . این آقای مدیر صبح بیدار شده و بدون اینکه از افراد صاحب نظر بپرسه اولتیماتوم داده . واقعا که !
ناشناس
|
Czechia
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
مشکل خوزستانیا سگ بازی نیست .کسی هم از شما نخواسته مشکل ما رو با مبارزه با سگ بازی حل کنید. البته شاید اگه من هم توی شهرهایی که با پول نفت خوزستان آباد شدن زندگی میکردم دغدغه ای به جز سگ بازی نداشتم. خجالت و شرم بر تمام کسانی که فقر و آلودگی و بی آبی و گرد و غبار خوزستان رو ندیدن . کارگرهای بی مزدی که روی میلیاردها ثروت زندگی میکنن رو ندیدن و دغدغه شون سگ بازیه.شرم بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
خجالت و شرم بر تمام کسانی که ...............
بذار بقیه ش را کمک کنیم بنویسیم:
کسانی که بی ارزش شدن لحظه ای پول ملی را نمی بینند و مردم را با سگبازی و سلفی با سگهاشون و بچه خود خواندن سگ و گربه هاشون مشغول می کنند!
بر کسانی که خط فقر را نمی بینند و دنبا شوی سیاسی برا ورود دختران به ورزشگاه ها هستند!
به کسانی که مشکلات صنعت دامپروری کشور را دستاویزی برای دیدار های خود با مقامات قرار دادند تا برا انتخابات سال آینده مجلس شناخته تر بشوند!
بسه املت سوخت باید برم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
این روشی است برای سر گرم کردن مردم برای انحراف اذهان عمومی از مشکلات اساسی خوزستان یا حتی کشور !!
در داستانی آمده : مردی چند همسر داشته و حداقل به یکی از آنها چند ماه یکبار سر میزده و بجای دادن خرجی و رسیدگی به نیازهای زن و فرزند ، هر بار کتک مفصلی نثار زن بخت برگشته میکرده . روزی همسایه ها از در اعتراض بر مرد در آمدند که تو نه سری به زنت میزنی و نه خرجی اش را میدهی ، این کتک زدنت چیست !!؟؟ مرد در پاسخ گفت اگر کتکش نزنم از کجا بفهمد من شوهرش هستم !!؟؟
حال این احوال ما است !! که تقریبا" کوچکترین اقدامی برای رفع مشکلاتی که البته به وضوح به عمد ایجاد شده ، اقدامی نمیکنند ، اما برای خبر سازی یا گله ای از سگهای بی پناه را به آتش میکشند یا به سگهای خانگی و صاحبان آنها که دستشان به جایی بند نیست گیر میدهند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
مگه میشه اون سگ ها صاحب دارن ولگرد که نیستن هر تصمیمی دلشون خواست براش بگیرن از اون گذشته هنوز یادمون نرفته سگ سوزی که در اهواز اتفاق افتاد سگ های ولگردم بلد نیستن مدیریت کنن برا سگ مردم تصمیم میگیرن
نظر شما
ادامه