کد خبر: ۴۵۸۰۴
تعداد نظرات: ۷ نظر


اطلاعیه شماره ۱۰ هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای استانی نظام دامپزشکی منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، نظر به اعلام مجری برگزاری الکترونیک چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی مبنی‌ بر ضرورت در اختیار داشتن فهرست و اطلاعات اعضای واجد شرایط برای رأی دادن ( اعضاء با عضویت فعال و معتبر) حداکثر ۷۲ ساعت قبل از برگزاری انتخابات به منظور فراهم نمودن سازوکار اجرایی و موافقت شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی تمامی فعالیت‌های سامانه عضویت از ساعت ۹:۰۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ آذرماه متوقف خواهد شد و ساعاتی پس از رای‌گیری در روز جمعه ۲۳ آذرماه به حالت عادی بازخواهد گشت.

لذا مجددا از آن دسته از اعضا و همکاران ارجمند در سراسر کشور درخواست مؤکد می‌شود، به منظور عدم مواجهه با حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی و اختلال احتمالی و نیز مشارکت باشکوهتر در این رویداد صنفی سرنوشت‌ساز، هرچه سریعتر با ورود به سامانه عضویت سازمان نظام دامپزشکی به آدرس eivc.ir نسبت به انجام تمامی مراحل ثبت نام و یا تمدید عضویت خود اقدام و تأیید پایانی سامانه مبنی بر عضویت فعال را اخذ نمایند.



انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
چرا شعار..چقدر ......... چقدر ...........
سامانه عضویت سازمان نظام دامپزشکی به آدرس eivc.ir که 4 روزه قطع شده .
البته میگن در سه تا استان حساس فقط قطع شده.
کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
با سلام
سازمان نظام دامپزشکی بدون اینکه کوچکترین فعالیت و کاری برای بخش دولتی انجام داده باشد فقط به فکر اخذ حق عضویت می باشد
حق عضویت را تا سال 88 بخش دولتی پرداخت نموده اند
حق عضویت در سال 88 مبلغ 20هزار تومان بوده که سازمان نظام معلوم نیست بر چه مبنایی کلیه معوقه ها را به نرخ سال 97 و مبلغ سالیانه 120هزار تومان حساب و همه را بیش از یک میلیون و 200هزار تومان بدهکار و محروم از شرکت در انتخابات نظام دامپزشکی نموده است
انتخابات نظامی که تعداد زیادی از اعضاء را از شرکت در آن محروم نمایند به هیچ وجه مورد تایید نمی باشد و برگزار کنندگان باید پاسخگو باشند .
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
تو استان ........... اداره کل داره کارمندا رو مجبور میکنه (نامحسوس)حق عضویتشونو پرداخت کنن و قول دادن اونایی که مبلغ بدهیشون بالا نیست پرداخت می کنن حالا از کجا و از چه منابعی خدا داند.
انشالله که از جیب خودشونه
البته مبلغ کمی هم نیست
در ضمن یه اعتلاف هم تشکیل دادن از 8 نفر 5 نفرشون کارمند شاغل و بازنشسته هستن!!!!!!!!!!!
علی برکت الله
کارمند
|
France
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
اخه این چه وضعیه درست کردن اداره کل استان ... تمام پرسنل دولتی رو مجبور کرده تا بدهیشون رو به نظام پرداخت کنن تا بتونن رای بدن .ایا واقعا با این وضعیت بد اقتصادی جامعه و این گرونیا و این چندرغاز حقوق این انصافه ما که راضی نیستیم واحتمالا اینجوری که بوش میاد تا قبل انتخابات یه لیست اجباری هم جهت رای دادن به پرسنل بدن .
خدا از باعث و بانیای این کارای بیهوده اجباری نگذره چون ما تواین 15 سال چیزی از عضویت تو نظام ندیدیم غیر پرداخت اجباری بدهی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
حالا بخش خصوصی ها را سر گردنه مجوز کار با زور همین دولتی ها به نوعی پولشان را تصرف میکنند و مجبور میکنند حق عضویت نظام را بپردازند و جالبه که خود این دولتی ها هم گرفتار همون رفتار خودشون میشوند . البته بنظر می آید از این حق عضویتها ، حقوقی به این منتخبین پرداخت میشود ، حتی اگر حقوق دولتی و پست دولتی نیز داشته باشند !!
و البته بنظر می آید یکی از دلایل عدم انتشار هزینه کردها و گردش مالی نظام هم همین امر باشد .
دکتر دامپزشک
|
Germany
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
واقعاً فریادرسی برای این وضع حق عضویتهای معوقه و .......گیری نظام دامپزشکی نیست؟ حتماً باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم؟ بنده 4 سال نیازی به این کارت نداشتم، حالا باید 500 تومن عقب افتادگی و 240 تومن هم برای دو سال آینده پرداخت کنم تا دوستان نظام .......... و به ریش ما بخندند؟ عمراً.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
سوال : برای عضویت نظام ثبت نام و هزینه پرداخت شده . تایید نشده بدلیل اینکه اصل مدرک رو خواستن با توجه به اینکه دانشجو مقطع بالاتر هستیم اصل مدرک تحویل دانشگاه ست فقط کپی مدرک بارگذاری شده که تایید نشده. دوستان نظام راهکار بدن باید چیکار کنیم.
نظر شما
ادامه