کد خبر: ۴۵۸۱۹


موفقیت EuroTier 2018 با جذب 155 هزار بازدیدکننده از بیش از 130 کشور، برگزارکنندگان این نمایشگاه را به برگزاری آن در دیگر نقاط جهان ترغیب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «دکتر رینهارد گرندکه» مدیرعامل DLG(انجمن کشاورزی آلمان) گفت: EuroTier 2018  با ۲ هزار و ۵۹۷ غرفه و ۱۵۵ هزار بازدیدکننده (۴۶ هزار و ۵۰۰ بازدیدکننده بین المللی)، اهمیت خود را به عنوان یک نمایشگاه پیشرو تجاری در زمینه دام و طیور نشان داد.

به گفته وی، تعداد بازدیدکنندگان غیراروپایی به ویژه آمریکای شمالی و جنوبی، خاورمیانه و خاور دور افزایش چشمگیری نسبت به گذشته داشته است.

انجمن کشاورزی آلمان (DLG) به عنوان برگزارکننده  EuroTier، اعلام کرده است که این رویداد را در دیگر مناطق جهان مانند چین، آمریکا و خاورمیانه برگزار می کند.

همه نمایشگاه های جدید با وجود اینکه در قاره های مختلف برگزار می شوند،  EuroTier نامیده خواهند شد.

هر کدام از این نمایشگاه ها برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ در مناطق مختلف جهان برگزار می شود. انجمن کشاورزی آلمان در همکاری با شرکای داخلی هر منطقه این رویدادها را سازماندهی می کند. برای انتخاب محل برگزاری نمایشگاه، برگزارکنندگان تصمیم گرفتند از روشی مشابه نمایشگاه دام  VIV، که چندین سال در خاورمیانه و چین برگزار شده است، استفاده کنند.

زمان برگزاری EuroTier در دیگر کشورها:

چین (EuroTier China): 19 الی ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹، چینگدائو

آمریکای جنوبی (EuroTier South America): 23 الی ۲۵ ​​جولای ۲۰۱۹، ایالت پارانا، برزیل

امارات متحده عربی (EuroTier Middle East): 9 الی ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹، ابوظبی

آلمان (Regular EuroTier): 17 الی ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰، هانوفر

 

 
نظر شما
ادامه