کد خبر: ۴۵۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: یکی از داروخانه‌های دامپزشکی بیرجند به دلیل گرانفروشی برای رسیدگی به تخلف و مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر فاطمه صباغ زاده» افزود: در راستای نظارت بر اجرای دستوالعمل رصد و پایش ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین جلوگیری از قاچاق و توزیع بی رویه و بدون نسخه دارو، نظارت بر داروخانه‌های دامی استان به صورت مستمر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با داروخانه‌های متخلف برخورد قاطع می شود اظهار داشت: در نظارت‌های انجام شده داروخانه متخلف پس از معرفی به محاکم قضایی به پرداخت ۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: جلوگیری از خرید و فروش داروهای قاچاق و خارج از چرخه توزیع و گرانفروشی از جمله اهداف سازمان دامپزشکی است.

وی یادآور شد کارشناسان دارویی استان در بازدیدهای مشترک خود با تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شناسایی موارد غیربهداشتی اقدام به ضبط و معدوم سازی می‌کنند و همچنین با متخلفان از طریق مراجع قضایی بدون هیچگونه اغماض برخورد می‌شود.

صباغ زاده با تاکید بر اینکه دامداران حتما پس از دریافت دارو به تاریخ تولید و انقضا درج شده بر روی اقلام دارویی توجه کنند گفت: دامداران می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را با شماره ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
1
با سلام . واقعا متاسف هستم برای سایت حکیم مهر که با وجود اینکه یکی از سایت های خوب دامپزشکی کشور هست . اما در گذاشتن خبر دقت نمیکنن . عکسی که تو این خبر گذاشتین اصلا برای اون داروخانه ای که شما میگین نیست و اصلا برای اون شهرستان هم نیست با گذاشتن یک عکس اشتباه باعث صدمه به یک داروخانه ای شدید که اصلا ربطی به اون خبری که زیر آن تایپ شده نداره لطفا با بررسی بیشتر تو سایت اصلاحیه خبر رو بزنین
پاسخ ها
حکیم مهر
| Finland |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
با سلام و احترام،
عکس این خبر، عیناً از خبرگزاری ایرنا بازنشر شده است.
http://www.irna.ir/skhorasan/fa/News/83128972
نظر شما
ادامه