کد خبر: ۴۵۸۶۱


نشست مشترک مدیر کل و مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی و رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده دامپزشکی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در ابتدای این جلسه «دکتر آبشناس» رئیس دانشکده، ضمن عرض خیر مقدم هدف از تشکیل این جلسه را تبادل نظر در راستای بهره مندی از ظرفیت های علمی هر دو مجموعه بیان کرد.

«دکتر کاظمی نیا» معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمان طرح‌ها و برنامه‌هایی را که می‌توان در قالب پایان نامه و پروژهای تحقیقاتی دانشکده دامپزشکی پیگیری نمود را بیان کرد.

«دکتر حسین رشیدی» مدیر کل دامپزشکی استان کرمان طب پیشگیری و همچنین تحلیل اقتصادی خسارات ناشی از بیماری ها را از ضرورت های برنامه ریزی درسی دانشجویان بیان کرد و افزود: دوره های کارآموزی بایستی به جد پیگیری شود و به نحو موثر صورت پذیرد.

وی لزوم کاربردی کردن کارهای تحقیقاتی و همچنین سوق دادن اعتبارات پژوهشی را به سمت حل مشکلات جاری و اجرایی مهم برشمرد و لزوم پیگیری هر دو مجموعه را در این زمینه خواستار شد.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان در ادامه به حجم بالای اطلاعات مربوط به بیماری‌های دامپزشکی در مخزن اطلاعاتی این اداره کل اشاره کرد و افزود: این اداره کل امادگی دارد در راستای تکمیل پروژهای تحقیقاتی و علمی همکاری لازم را با اساتید و دانشجویان داشته باشد.

استفاده از شیوه های نوین تشخیصی در اجرا و همچنین برگزاری کارگروه های مشترک علمی از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل دامپزشکی استان کرمان بود.

دکتر رشیدی در تکمیل صحبت های خود بحث روز و مخاطره پیش روی جامعه که همان وجود سگ های ولگرد در شهر کرمان می باشد را مطرح نمود و از اساتید خواست نسبت به به روز کردن اطلاعات خود در این زمینه و همچنین برگزاری سمپوزیوم مشترک در این رابطه همت بورزند.

در پایان اساتید به بیان دیدگاههای و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مرتبط بادامپزشکی پرداختند.

 

 

نظر شما
ادامه