کد خبر: ۴۵۸۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
برگزاری نشست مشترک سازمان دامپزشکی کشور و موسسه رازی:
سیاست‌ها و اولویت‌های حوزه دامپزشکی کشور با حضور «دکتر علیرضا رفیعی‌پور»، «دکتر علی اسحاقی»، «دکتر عباسعلی مطلبی» و جمعی از معاونان و مدیران هر دو مجموعه بررسی شد ...
 

حکیم مهر: سیاست ها و اولویت های حوزه دامپزشکی کشور با حضور مسئولان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و سازمان دامپزشکی در نشستی مشترک مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، نشست هم اندیشی با محوریت بررسی و تبیین سیاست ها و اولویت های حوزه دامپزشکی کشور با حضور «دکتر علی اسحاقی» رئیس موسسه رازی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی، «دکتر عباسعلی مطلبی» مشاور رئیس موسسه رازی و جمعی از معاونان و مدیران هر دو مجموعه صبح سه شنبه در محل موسسه رازی برگزار شد .

در این نشست، لزوم هم سویی سیاست ها و اولویت های دامپزشکی در معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، موسسه رازی، سازمان دامپزشکی و کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی مورد تاکید قرار گرفت .

تشکیل کمیته راهبردی ملی بین موسسه رازی و سازمان دامپزشکی به منظور پیگیری موضوعات حوزه  دامپزشکی از موارد پیشنهادی در این نشست بود .

گفتنی است؛ برگزاری این نشست در راستای سلسله نشست های فصلی بین موسسه رازی و سازمان دامپزشکی است که با حضور مسئولان و مدیران این دو مجموعه برگزار می شود .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
اخبار جلسه: بحمدلله به تفاهمات خوبی در زمینه واکسن رسیدیم.
چند ماه بعد از جلسه: نوسانات ارز مانع از توزیع و تولید واکسن شد
چند ماه بعدش: رییس شبکه فلان شهر هشدار داد کانون تب برفکی و ... داریم
ای کاش یکی از این جلسات مسئولین خروجی به نفع مردم داشت.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
اولویت دامپزشکی معاش کارمندان و بالا بردن انگیزه در آنان است وبس .کارمندی که درگیر معاش خانواده خودش هست انگیزه‌ لازم برای پیشبرد اهداف ندارد لطفا از ریشه شروع کنید
نظر شما
ادامه