کد خبر: ۴۵۸۸۵


رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره كل دامپزشكي استان قزوين گفت: با عنایت به برگزاری جلسات مشترک و هماهنگیهای صورت گرفته مابین اداره امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان جهت انجام خدمات دامپزشکی در دامداریهای عشایری استان، اولین مرحله از ارایه خدمات رایگان در روستای زرین خانی از توابع بخش طارم سفلی برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل دامپزشكي استان قزوين، «دكتر غلامرضا توكلي» در اين كارگاه آموزشي ضمن ارائه مطالب مبسوطی در خصوص بیماریهای شايع دامي، بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنين پاسخ به سوالات دامداران، افزود: همکاران دامپزشکی طارم 2هزار و 500 راس دام را عليه بیماری تب برفکی و 15 قلاده سگ را عليه هاري و نیز 45 راس گوساله را عليه بروسلوز واكسينه كرده و نیز براي سم پاشی جایگاه دام مقاديري سم ضد انگلهاي خارجي به دامداران تحويل دادند.

 دكتر توكلي ادامه داد: در اين برنامه، نسبت به معاینه و درمان دامهای بیمار دراین روستا و نیز تحویل پوستر ترویجی وآموزشی  اقدام شد.

 لازم به یادآوری است تمامی خدمات ارائه شده به دامداران به صورت رایگان انجام گرفت و اميد است با توجه به استقبال دامداران و نیز نیاز آنها به این گونه خدمات، مراحل بعدی در سایر روستاها طبق برنامه و با هماهنگی ادارات مرتبط انجام شود.



نظر شما
ادامه