کد خبر: ۴۵۸۹۶

 
اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دامپزشکان دارویی روز دوشنبه مورخ 19 آذر ماه در گفتگویی صمیمانه با «دکتر مهدوی نژاد» مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور، به تبیین اهداف، ماموریت و چشم انداز این انجمن با هدف سازمان دهی و بهبود شرایط ،افزایش عزت و کرامت دامپزشکان شاغل در بخش های مختلف صنعت، به خصوص مسئولین فنی پرداختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران، در این جلسه ابتدا «دکتر سمیرا صدر» رییس هیئت مدیره انجمن، ضمن تقدیر از تلاش مدیر کل در ارتقا و اعتلای دانش مسئولین فنی از آمادگی انجمن برای همکاری های دوجانبه با دفتر دارو و درمان  سازمان دامپزشکی کشور  سخن گفت. در ادامه «دکتر مجید سعیدفر» دبیر انجمن و «دکتر پیمان محمدی فرد» نایب رییس انجمن ضمن اعلام هماهنگی کامل با رویکردها  و نگاه دفتر دارویی به ایراد پیشنهاداتی در خصوص تقویت همکاری ها پرداختند.

در ادامه، دکتر مهدوی نژاد ضمن استقبال از حضور تشکل صنفی به منظور پیگیری حقوق حقه شاغلین صنعت، طی بیانات ارشادی در خصوص نحوه صحیح این همکاری، به تشریح نکات مهم و موثر جهت حضور انجمن در جلسات و نشست ها با دفتر دارو و درمان، حفظ استقلال کامل انجمن و سایر موارد مرتبط  پرداختند. حضور «دکتر سلیم پور» کارشناس محترم دفتر دارو و درمان در این جلسه نیز فرصت مغتنمی جهت همکاری ایشان با انجمن فراهم آورد.

جلسه با تصمیم ارائه پروپوزال توسط انجمن با هدف بهبود نگاه و عملکرد در زمینه های مورد بحث طی جلسه آتی با مدیر کل محترم دفتر دارو و درمان به پایان رسید. در پایان جا دارد از دکتر مهدوی‌نژاد، مدیر شایسته دفتر دارویی بدلیل نگاه مسلط و ویژه به مسئولین فنی دارویی و تأکید فراوان بر معتبرسازی مسئولین فنی بر پایه دانش فنی آنان تقدیر ویژه به عمل آید.
 

 
نظر شما
ادامه