کد خبر: ۴۵۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ضمن حضور در پای صندوق‌های رای:
«دکتر سیدمصطفی پیغمبری» افزود: این انتخابات به دلیل اینکه چند سال برگزار نشده، دارای اهمیت فراوانی است ...
 

حکیم مهر: استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ضمن حضور در پای صندوق‌های رای در چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی استان‌ها به حکیم مهر گفت: «امروز انتخابات نظام دامپزشکی استان‌ها در حال برگزاری است و این انتخابات به دلیل اینکه چند سال برگزار نشده، دارای اهمیت فراوانی است.»

«دکتر سیدمصطفی پیغمبری» ادامه داد: «به دلیل اینکه تشکیلات نظام دامپزشکی به‌عنوان بزرگترین تشکیلات صنفی و غیر دولتی و مدافع حقوق جامعه دامپزشکی است، باید ادامه پیدا کند. البته در مواقعی زمزمه‌هایی از اینکه این سازمان چه اقداماتی برای اعضا انجام داده به گوش می رسد ولی باید این را بپذیریم که اگر این سازمان نباشد، شرایط به مراتب برای فعالیت جامعه دامپزشکی سخت خواهد بود.»

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
............... نظام دامپزشکی مثل اتحادیه های صنفی دیگر،یه چیز زاید هست که برای خودشون فقط درآمد کسب می کنند.اوایل که نظام کارت عضویت چاپ کرد و روی کارت کلمه دکتر رو با زیرکی نوشت از طرفی هم که بیشتر فارغ التحصیلان این رشته که عاشق کلمه دکترا هستن،باعث شد یه پولی به نظام بدن تا کارت بده و به این و اون نشون بدن و فخری بکنن و نظام هم اوایل چهره مظلومی داشت و بیشتر نرم رفتار می کرد بالاخره از اعضا پول ......... می کرد نمی شه که رگ گردن هم کلفت کنه!!!ولی الان که به اینجا رسیده الان یکی از موانع بزرگ صدور پروانه نظام شده و کلی هم گردن کلفت کرده!!!شاه می بخشه نظام نمی بخشه!!!نظام قبلا نبود اتفاقی نمی افتاد،الان هم نباشه اتفاقی نمی افته فقط پول بیهوده خرج نظام الکی نمی شه.انتخابات و این قبیل مسخره بازی ها،هیچ تاثیری در وضعیت فارغ التحصیلان نخواهد داشت.چون دولت و ........... در کل بهایی و ارزشی به دامپزشک قائل نیستن و براشون هم مهم نیست.حقوق ها و ارزش مسئول فنی در مقایسه با گروه های پزشکی نمایانگر این بی ارزشی ها هست. ............ عوض کردن هیچ تاثیری در عملکرد نخواهد داشت!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
سلام ودرود برای ناشناس ساعت ۱۴:۵۰. واقعا درست گفتی. نظام هم شده یه نون دونی برای .........هایی از جنس خودمون.
پریناز
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
با سلام..
به عنوان یک شهروند و انسان خواستار رسیدگی به وضعیت حیوانات و بررسی حقوق حیوانات و رعایت حقوق حیوانات هستم برای جلوگیری از حیوان ازاری های متعدد ک این روزها به وفوور در شبکه های مجازی شاهد ان هستیم با پیگیری مسئولانه شما مسئولان و صاحب نظران عزیز شاهد ان خواهیم بود کمی به فکر حیوانات بی پناه و مظلوم این مرز و بوم باشیم
به قول یکی از این عزیزان به مظلومان(حیوانات بی پناه) رحم کنیم شاید خداوند هم به ما رحم کرد و وضعیت بهتری داشته باشیم
نظر شما
ادامه