کد خبر: ۴۶۰۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: دامپزشکی یکی از بالاترین دستگاه های اجرایی از نظر میانگین سطح تحصیلات است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «آیت الله مصطفی علما نماینده» ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: جهاد کشاورزی اگر پای کار باشد یکی از وزارتخانه‌های خدوم کشور است که می‌تواند ابتکارات زیادی داشته باشد.

در این دیدار «حجت الاسلام حسینی کیا» نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وظایف خطیر دامپزشکی در حفظ سلامت عمومی جامعه تصریح کرد: تا حد توان با کمک مجمع نمایندگان استان از برنامه‌های فنی دامپزشکی حمایت می‌کنیم.

او خواستار حمایت همه جانبه مسولین ارشد استان از اداره کل دامپزشکی شد و افزود: این ارگان با ارائه خدمات رایگان از قبیل واکسیناسیون دام‌ها حامی قشر تولید کننده و حافظ سرمایه‌های دامی استان است که می‌بایست به شکل ویژه دیده شود.

«دکتر امید حاج محمدی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این دیدار به حضور ناظرین ذبح شرعی در همه کشتارگاه‌های استان با همکاری دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی اشاره کرد و افزود: در همه کشتارگاه‌های استان روحانی ناظر ذبح شرعی حضور فعال دارد و همکاری خوبی بین دامپزشکی و روحانیون مستقر دراین کشتارگاه وجود دارد.

او دامپزشکی را یکی از بالاترین دستگاه اجرایی از نظر میانگین سطح تحصیلات دانست و گفت: تلاش ما ارائه خدمات به بهره برداران این حوزه و جامعه هدف و همچنین کمک به تامین و ارتقای سلامت دام و فراورده‌های دامی است.
دکتر حاج محمدی افزود: روحانیون در شناساندن جایگاه دامپزشکی و غذای حلال به مردم کمک فراوانی به این اداره کل می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد که دفتر نمایندگی، ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی نیز به خوبی توانسته است ناظرین ذبح شرعی را در کشتارگاه‌ها ساماندهی کند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، لاشه دام و مرغ استحصالی از کشتارگاه‌های استان را هم سالم و هم شرعی اعلام کرد و گفت: در همه کشتارگاه‌های استان روحانی ناظر ذبح شرعی و دامپزشک ناظر بهداشتی مستقر می‌باشد و مردم از نظر حلیت و سلامت گوشت خیالشان راحت باشد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
از نظر درامد و وضعیت اجتماعی هم بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
درآمد پایین و ارزش اجتماعی نامتناسب به این دلیل است که خدمات ما دامپزشکان به علت حضور سازمان دامپزشکی در یک وزارت تولیدی، انعکاس اجتماعی نمی تواند داشته باشد!
..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
الان ساعت23:15دقیقس من دنبال یه دارو واس گاوم هستم ک پنج روزه هیچی نخورده ..هرجا میرم داروخانه ها بستن..بعد میگن خدمت میکنم..پس کوو؟؟؟؟
خرج زندگیمو این گاو میده اگه اونم بمیره چیکار کنم؟
هه فقط حرف هستین
نظر شما
ادامه