کد خبر: ۴۶۰۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر


معدوم سازی مقدار 1595 کیلوگرم فرآورده های خام دامی در بازدید از 59 واحد عرضه، رستوران و مراکز بسته بندی

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، رییس اداره دامپزشكي شهر تهران از بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت و نظارت این اداره به همراه معاونین دادستانی مناطق 20 گانه تهران، شبكه بهداشت و نماینده اداره اماکن نيروي انتظامي با محوریت نظارت دامپزشکی خبر داد.

«دکتر مجید محمدیان» با اعلام این خبر افزود: کارشناسان نظارت بر فرآورده های این اداره در قالب 14 اکیپ، در پایان ساعت اداری روز چهارشنبه 97/09/21 به بازرسی از واحد های عرضه، رستوران ها و مراکز بسته بندی سطح شهر پرداختند و ضمن انجام 59 مورد بازدید، مقدار 1595 کیلو گرم انواع فرآورده های خام دامی را معدوم و از چرخه مصرف انساني خارج نمودند.

دراين بازديد مشترك معاونین دادستان نواحي ٢٠ گانه تهران در جریان روند بازرسی ها، مشکلات و مخاطرات حین بازدید و نحوه معدوم سازی فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف انساني قرار گرفتند.

«دکتر محمدیان» تصریح کردند درجریان این بازدید ها دستور پلمپ 3 واحد در محل توسط قضات صادر و تعداد 7 اخطار پلمپ به متصديان واحدها ابلاغ گردید.

دکتر محمدیان در پایان ضمن تشكر ويژه از دستگاه قضائي تهران در همراهي گشت مشترك از برگزاری این طرح ابراز خشنودی نمود و آن را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: برگزاری بازدیدهای مشترک با سایر ادارات، علاوه بر مستحکم تر کردن جایگاه و نقش ویژه دامپزشکی در بهداشت و سلامت جامعه، باعث اعتلای جایگاه دامپزشکی در جامعه خواهد بود.



 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
عکس یادگاری گرفتن تا بازذید و بازرسی!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
با تشکر صمیمانه از همکاران عزیز در ادره دامپزشکی تهران!
که خوشبختانه با هوشمندی تمام در همان مسیر بهداشت واحد One Health یعنی سلامت غذایی انسان از مزرعه تا سفره و کنترل زئونوزها حرکت می کنند
و با جلب عنایت دادستانی محترم از ظرفیت بالای ماده 688 مجازات اسلامی برای حذف افرادی که در کار دامپزشکی دخالت می کنند، باری می گیرند!

بدیهی است که در این راستا سازمان نظام دامپزشکی می تواند به همین صورت از ظرفیت ماده 688 برای ارتقا امنیت شغلی دامپزشکان در کشتارگاه ها، داروخانه ها، مراکز بهداشت و طب بالینی انواع های کوچک و بزرگ، مرغداری ها، مراکز فروش پرنده، پت شاپ، استخرهای آبزیان و بهداشت و طب زنبورعسل با درمانگران غیر مجاز به جرم تهدید بهداشت و سلامت عمومی برخورد کند!

خواست موافقان الحاق به وزارت بهداشت همین است و بس!
و آنها نه عقده پزشک شدن را دارند و نه خودشان را کمتر می بینتد.
فقط خواستار بستر مناسب و پشتوانه وزارتی برای فعالیت های ارزشمند خود در حوزه تخصصی بهداشت و طب بالینی انواع دام ها هستند که تجربه دهها ساله ثابت کرده است در وزارت تولیدی جهادکشاورزی قابل دستیابی نیست!
نظر شما
ادامه