کد خبر: ۴۶۰۷۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
گودرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
سلام
شماره تماسی که در آگهی گذاشته شده در دسترس نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
راهکارها بسیار مشخص و روشن هستند و نیاز به کارگاه نیست و عبارت است از:
۱. گذراندن آزمون IELTS آکادمیک
۲. گذراندن آزمون ‌کتبی نظری دامپزشکی
۳. گذراندن آزمون عملی دامپزشکی پس از قبولی در آزمون کتبی.
داوطلبی که این مراحل را با موفقیت طی کند تازه باید دنبال یک کارفرمایی باشد که با توجه به رزومه اش بپذیرد برای وی دعوت بکار بفرستد تا بتواند با استفاده از دعوت بکار ویزای ورود به کشور مورد نظر را اخذ نماید. تازه، کارفرمای مربوطه باید ضرورت بکار گیری داوطلب مورد نظر را برای وزارت کار و مسئولین نهاد دامپزشکی کشور متبوعش توجیه نماید. به عبارت دیگر داشتن اجازه فعالیت در امور دامپزشکی در کشورهای فوق الذکر چندان ساده نیست.
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
خیلی خوبه... ممنون بابت اطلاع رسانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
من کارگاه مشابه در تهران شرکت کردم، بسیار بی مصرف بود اطلاعات همه بدیهیاتی بود که به راحتی با یک جست و جوی ساده پیدا می شد. چنین کارگاه هایی فقط سواستفاده از ساده لوحی دانشحویان و دامپزشکان هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
ای کاش برگزار کنندگان به سخنان مقام معظم رهبری توجه و عمل می کردند، ایشان در جمع نخبگان در مهرماه ۱۳۹۴ می فرمایند:
«شناسایی کردن نخبه‌ها برای عوامل بیرونی؛ این هم هست؛ از این هم بنده گزارشهایی دارم، خبرهایی دارم؛ بررسی میکنند، جستجو میکنند، نخبه‌ها را پیدا میکنند؛ نه برای اینکه در داخل تشویق بشوند، تربیت بشوند؛ [بلکه‌] برای عوامل بیرونی، که به آنها معرّفی کنند، حلقه‌ی واسطی بشوند برای مهاجرت نخبگان و به تعبیر رایج «فرار مغزها». این هم خیانت است؛ این خیانت است؛ این ولو ممکن است در پوشش دلسوزی برای این دانشجو انجام بگیرد امّا این دلسوزی نیست. اینکه ما دانشجو را تشویق کنیم و بگوییم «آقا! اینجا چیست؟ چه کسی به تو میرسد؟ چه کسی به تو اعتنا میکند؟ بگذار برو آنجا، زندگی کن، پیش برو، پیشرفت کن» این خیانت است، این پشت‌کردن به کشور و منافع کشور و آینده‌ی کشور است و وادارکردن یک جوان نخبه به این کار است»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
خطاب به حکیم مهر:
ضمن عرض خسته نباشید به مسئولین حکیم مهر،
مقام معظم رهبری در 22 مهر 1394 هجری خورشیدی، در دیدار جمعی از دانشجوها و استعدادهای برتر علمی کشور، بیان داشتند: «آینده کشور به برکت اهداف، شعارها و حرکت انقلابی جامعه و حضور انبوه نخبگان جوان و حرکت عظیم و پرشتاب علمی و فناوری که آغاز شده است، آینده ای روشن و همراه با پیشرفت و اقتدار و نفوذ روزافزون معنوی در منطقه و جهان خواهد بود و کسانی که در این شرایط بدنبال دلسرد کردن نسل جوان از حال و آینده هستند، مرتکب خیانت به کشور و ناموس ملی می شوند.»
ایشان همچنین درباره خطرهای پیش روی نخبگان در این مسیر می فرمایند «شناسایی کردن نخبه‌ها برای عوامل بیرونی؛ این هم هست؛ از این هم بنده گزارشهایی دارم، خبرهایی دارم؛ بررسی میکنند، جستجو میکنند، نخبه‌ها را پیدا میکنند؛ نه برای اینکه در داخل تشویق بشوند، تربیت بشوند؛ [بلکه‌] برای عوامل بیرونی، که به آنها معرّفی کنند، حلقه‌ی واسطی بشوند برای مهاجرت نخبگان و به تعبیر رایج «فرار مغزها». این هم خیانت است؛ این خیانت است؛ این ولو ممکن است در پوشش دلسوزی برای این دانشجو انجام بگیرد امّا این دلسوزی نیست. اینکه ما دانشجو را تشویق کنیم و بگوییم «آقا! اینجا چیست؟ چه کسی به تو میرسد؟ چه کسی به تو اعتنا میکند؟ بگذار برو آنجا، زندگی کن، پیش برو، پیشرفت کن» این خیانت است، این پشت‌کردن به کشور و منافع کشور و آینده‌ی کشور است و وادارکردن یک جوان نخبه به این کار است»
با توجه به شناخت این جانب از رویه ولایت مدارانه دوست و همکار گرامیمان دکتر لطفی زاده در سال های گذشته در رسانه حکیم مهر، خواهشمند است از انتشار چنین خبرهایی که با فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان نظام مغایرت دارد، به ویژه در شرایط کنونی که شاهد فشار دشمن بر کشور هستیم و گذر از این فشار مستلزم استفاده از نیروی جوانان توانمندی است که سال ها از بیت المال برای پرورش آن ها هزینه شده، بپرهیزید و این اعلان را از تارنمای خود حذف کنید.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
هر کس به زبان انگلیسی و جست و جو در کوگل آشنا باشه میتونه خیلی راحت اطلاعاتی کامل تر، دقیق تر و بهتر از هر کارگاهی به دست بیاره، .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
معمولا در کارگاه های مانند این از بزرگوارانی که توانسته اند مجوز کار در اروپا و آمریکا را کسب کند دعوت می کنند نه یک دانشحوی دامپزشکی و یک حقوقدان!
نظر شما
ادامه