کد خبر: ۴۶۰۹۱


در آیینی با حضور رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، «دکتر شیرازی نژاد» به عنوان سرپرست شعبه جنوب کشور – شیراز این موسسه معارفه و از خدمات رئیس پیشین قدردانی به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، در این مراسم که با حضور  «دکتر علی اسحاقی» رئیس موسسه رازی در محل شعبه شیراز برگزار شد، حکم انتصاب دکتر علی شیرازی نژاد به عنوان سرپرست موسسه رازی شعبه شیراز اهدا و از تلاش‌های دکتر محمد جواد مهربانپور رئیس پیشین این شعبه با اهدای لوح تجلیل و قدردانی شد.

دکتر اسحاقی در این مراسم با قدردانی از زحمات «دکتر مهربانپور» و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید، اظهار کرد: شعبه شیراز از شعب سرآمد و نمونه موسسه رازی در کشور است.

وی گفت: این شعبه به لحاظ طراحی و ضوابط ساخت و ساز ساختمان های تولید، ظرفیت های خوبی دارد و امید است تلاش مدیریت جدید مجموعه نیز در مسیر تحقق اهداف عالیه موسسه باشد.

دکتر مهربانپور نیز در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک کارکنان موسسه رازی شعبه شیراز به مهمترین اقدامات انجام شده طی دوران مسئولیتش در این شعبه اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک گواهی GMP شعبه شیراز به منظور صادرات فرآورده های بیولوژیک دامی اخذ خواهد شد.

براساس این گزارش، در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید شعبه شیراز، افزایش تولید و صادرات محصول از دیگر اهداف این شعبه عنوان شد.

دراین آیین، مشاور و رئیس حوزه ریاست موسسه رازی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی فارس، رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان و شماری از مسئولان و مدیران فارس نیز حضور داشتند.
 

 

نظر شما
ادامه