کد خبر: ۴۶۱۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

 «دکتر اسما عسکری» کارشناس اداره کل دامپزشکی استان کرمان در جشنواره بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان کرمان بعنوان پژوهشگر برتر در گروه دامپزشکی معرفی و از وی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در این مراسم که با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر برگزار گردید، از فعالان عرصه پژوهش و فناوری تقدیر بعمل آمد.

در متن لوح اهدایی از سوی استاندار و رئیس دانشگاه شهید باهنر آمده است:

سرکار خانم دکتر اسما عسکری

با سلام و سپاس

حمد و سپاس خدایی را که سزاست که قلم را با سوگند خویش کرامت بخشید و شرافت و فضیلت علم و دانایی را بر بندگان خویش روشن گردانید. خداوندی که راه پیشرفت و ترقی را در اندیشه جستجوگر بشر قرار داد به گونه ای که در دنیای امروز نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می توان آنرا بدون تردید نیروی محرکه توسعه و در همه حوزه ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست.

اکنون که در پرتو الطاف بی کران خداوند و در سایه تلاش و پشتکار تحسین برانگیزتان در سال 1397، بعنوان پژوهشگر برتر دستگاههای اجرایی استان  در گروه دامپزشکی انتخاب شده اید به شما صمیمانه تبریک می گوییم و توفیق روز افرونتان را در اعتلای علمی کشور عزیزمان ایران اسلامی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت داریم.

دکتر محمد جواد فدائی استاندار کرمان و دکتر محمد علی طاهری رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
حداقل ی توضیحاتی در مورد پژوهش های ایشون و اینکه با چ مرکزی همکاری میکردن میدادین تا تشویقی برای سایر دامپزشکان شبکه ها باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
درود به سرکار خانم دکتر عسکری که از همکاران خوب اداره کل هستند
دکتر حاج محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
احسنت به شما همکار فرهیخته وپژوهشگر امید که در همه مراحل کار وزندگی موفق باشید
نظر شما
ادامه