کد خبر: ۴۶۱۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، حضور و رقابت شانه به شانه شرکت های داروسازی دامپزشکی داخلی با همتایان خارجی در فارماکوپه را افتخار آمیز دانست و گفت: رقابت شانه به شانه تولیدکنندگان برتر ایرانی با همتایان خارجی صاحب تکنولوژی در این نمایشگاه، نشان از عزم جدی تولیدکنندگان پرتلاش کشور دارد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از  اگنا، «عباس قبادی» با اشاره برگزاری نخستین نمایشگاه داروهای دامپزشکی در کشور، افزود: تولید دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی، افزون بر اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز، موجب افتخار و سرفرازی هر ایرانی است.

 وی همچنین به رشد روز افزون جمعیت و افزایش نیاز بشر به استفاده از منابع تامین غذای حیوانی اشاره و اظهار کرد: برای رفع این نیازها، ارتباط بین انسان و حیوان گسترش یافت و بر همین اساس دامپزشکی و صنایع دارویی وابسته از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار شدند .

 قبادی یکی از مهم ترین مخاطراتی که جامعه بشری را تهدید می کند، خطر انتقال بیماریهای مشترک بین انسان و دام دانست و افزود: حتی بیماری های اختصاصی دام نیز منجر به تولید محصولات غذایی غیربهداشتی و ناسالم برای انسان می شود و بیماری هایی را پدید می آورد.

 عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و ارتباط آن با یک یا چند صنعت، صنعت دارو شامل داروهای انسانی و دامی اهمیت ویژه ای برای کشورها دارد.

 قبادی ادامه داد: با این تفاسیر؛ برگزاری نمایشگاه های تخصصی مانند فارماکوپه (نخستین نمایشگاه دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی) که مخاطبان حرفه ای و تخصصی را در فضای کارشناسی، علمی و کاربردی گرد هم می آورد، می تواند نطقه عطفی در صنعت داروهای دامپزشکی محسوب شود.

 وی همچنین به دستاوردهای بزرگ و مهمی که چنین رویدادهای تخصصی بین المللی  برای کشور به بار می آورند اشاره کرد و افزود: عرضه کالاهای با کیفیت، نوآوری و استفاده از تکنولوژی های روز جهان به پرورش دهندگان و فعالان این صنعت کمک می کند تا محصولات سالم و بهداشتی را تولید کنند.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
متاسفانه کلینیسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
1
رقابت شانه به شانه؟
بهتره گفت مونتاژداروبا مواداولیه وارداتی آنهم ازنوع درجه چندم
حتمانوعی که درنمایشگاه است بانوعی که درداروخانه هابفروش می رسدفرق میکند
ممکنه صنایع مونتاژداروی داخلی برای چندهزارکارگرراشتغال ایجادکرده باشدولی بااین کیفیت پایین، ضرری به مراتب بیشتربه صنعت دامپروری ومرغداری میزند
حداقل مواداولیه راازمنابع باکیفیت تهیه کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
احتمالا منظورشون شرکتهای هندی و چینی است.البته با این قبیل شرکتها هم نمیتوانند رقابت کنند چون تمام مواد موثره از خارج وارد میشود
افشين
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
من امروز رفتم ، شرم آوره كل شركتها بعدد انگشتهاي دست نيست بعد ميگيد حضور شانه به شانه
........... مارو از شهرستان كشيديد براي هيچي
دکتر پایدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
0
بهتره امیدوارانه تر به این فعالیت های در حال پیشرفت نگاه کنیم نه اینکه همیشه منتقد و طلبکار باشیم اگر این فعالیت ها هم راضیتون نمیکنه خودتون دست به کار بشید همش باید بشینید بقیه یه کاری بکنن کهبهش ایراد بگیرید؟
شرکت داروسازی فارمازند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
شرکت داروسازی فارمازند
نظر شما
ادامه