کد خبر: ۴۶۱۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر


مقدار 1870 کیلو گرم انواع ماهی منجمد تاریخ گذشته و فاقد کیفیت در یکی از واحدهای بسته‌بندی شهرستان ری کشف و معدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری، «دکتر محمد وحید تاویلی»، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در این خصوص اظهار داشت: طبق بازرسی های بعمل آمده از واحدهای تحت نظارت این اداره در یکی از واحدهای بسته بندی ماهی مقدار 1870 کیلو گرم ماهی منجمد مشاهده گردید که تاریخ منقضی مرجوعی و فاقد شرایط ارگانولپتیک قابل قبول بودند.

با توجه به شرایط محموله و شرایط نامناسب آن این محموله ضبط و پس از هماهنگی به عمل آمده به یکی از مراکز مجاز تبدیل ضایعات شهرستان منتقل و معدوم گردید.

دکتر تاویلی در پایان عنوان نمود: واحدهای بسته بندی مجاز نیز همواره تحت نظارت کنترل و پایش قرار داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا مورد غیر بهداشتی برابر ضوابط و مقررات اقدام قانونی به عمل خواهد آمد.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشکان گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
با عرض خسته نباشید،هنوز با رکورد ۵۰۶ تن مکشوفات شهرستان ری فاصله زیادی دارید.کارتان رو به جلوست به شرطی در معرفی این‌ متخلفین به دادگاه جانب انصاف و مردم رعایت گردد.همکارانی در رده های مسوولین فنی بودند که در مورد تخلفات ماهی هشدار داده بودند و حتی با گزارش ۵+۱ تن ماهی فاسد در دو مرحله تاوان سنگینی پرداخت کردند.
امید است با جدیت دکتر واعظی برخورد با متخلفین بزرگ شدت یابد بخصوص در بخش حقوقی و ارجاع به دادگاه.
اگر سوالی در مورد تخلفات بسته بندی ماهی داشتید از طریق بخش نظرات حکیم مهر بپرسید تا کمک شود.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
آشغالها را میارن ،کسی گرفت که گرفت چون پول بابتش نداده اند و اگر‌نگرفت که میدن به بازار.باید موقع تنظیم لایحه تقاضای اشد مجازات را از قاضی کرد نه اینکه وکیلش بشیم که نتونسته صادر کنه.سه ماه پلمپ بشه آدم‌میشه و‌نیازی به پلیس بازی هم نیست
نظر شما
ادامه