کد خبر: ۴۶۱۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر


مرکز نرسری بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در دریا خاورمیانه (بندر لنگه-گرزه) با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر جهاد کشاورزی در بندر لنگه به بهره برداری رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، در این مراسم که استاندار هرمزگان، قائم مقام سازمان شیلات ایران، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی حضور داشتند، کارخانه فرآوری و مرکز تکثیر این مزرعه نیز کلنگ زنی شد.

در حاشیه این مراسم و پس از بازدید، «علی لاریجانی» از بخش‌های مختلف مزرعه پرورش ماهی در دریا شرکت طرح توسعه نیکسا (بندر لنگه-گرزه)، قائم مقام سازمان شیلات ایران با اشاره به تولید بیش از ۱۵ هزار تن ماهی پرورشی در دریا در سال ۹۶، میزان تولید ماهی پرورشی در دریای کشور را در سال ۹۷ بالغ بر ۳۰ هزار تن پیش بینی کرد.

«سیف اله حقیقی» گفت: این مزرعه با ظرفیت تولید سه هزار تن و ایجاد اشتغال برای بالغ بر ۹۰ نفر توانسته است عنوان بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در دریا را در خاورمیانه با سرمایه گذاری بالغ بر هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به خود اختصاص دهد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
سالی چند بار نکیسا رو افتتاح می کنید دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
تا بی نهایت باید افتتاحیه داشته باشیم راستی مهندس محبی و مدیر کل دامپزشکی کجا هستند
صادق اسلامی
|
Germany
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
.................. چقد زحمت کشیدیم در پرورش ماهی نیکسا تموم دستگاهامون نابود شد توی گرما با حمل سنگ های بزرگ دست اخر هم .....................
نظر شما
ادامه