کد خبر: ۴۶۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر


نشست هم‌اندیشی شرکت‌های پخش استانی و سراسری توزیع دارو و واکسن و مواد بیولوژیک در اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، جلسه ای با حضور مدیران عامل و مسئولین فنی شرکت های توزیع استانی دارو و واکسن و مواد بیولوژیک، مدیر کل دامپزشکی استان و رئیس اداره دارو و درمان با محوریت بررسی مشکلات موجود در بحث توزیع دارو و واکسن در مورخ 97/10/2 محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه «دکتر  واعظی» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خوش آمد گویی به همکاران بخش خصوصی، با تشریح وظایف اداره کل و تفویض  اختیارات دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در بحث توزیع دارو و واکسن و مواد بیولوژیک به بخش خصوصی با توجه به دستور العمل ها و شیوه نامه های ابلاغی جدید، خواستار ساماندهی و بهینه سازی روند توزیع و رفع نواقص موجود و نظارت بیشتر بر چرخه توزیع دارو و واکسن شد و افزود این مهم جز با تعامل متقابل شرکت های توزیع کننده و مسئولین فنی و همکاران این اداره کل میسر نمی شود.

در ادامه، حاضرین در جلسه ضمن قدردانی از عملکرد اداره کل در تسریع صدور مجوزهای درخواستی، به بیان مشکلات صنفی خود پرداخته و نقطه نظرات خود را در زمینه حل مشکلات موجود وارائه راهکارها در زمینه توزیع دارو وواکسن  و مواد بیولوژیک  را بیان نمودند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
که چی !؟
نظر شما
ادامه