کد خبر: ۴۶۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر قاسم رضاییان‌زاده» افزود: اگر یک شرکت همزمان با ثبت، تولید هم کند، پروسه‌های ثبت بسیار هموارتر و سریع‌تر انجام می‌شود ...
 
 

حکیم مهر: معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تدوین دستورالعمل صدور پروانه تولید تحت لیسانس داروهای دامپزشکی در سال گذشته، گفت: امیدواریم با این و ثبت همزمان با تولید، صرفا واردات محصولات نهایی نداشته باشیم، بلکه شرکت ها به انتقال تکنیک و تولید در داخل کشور ترغیب شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «دکتر قاسم رضاییان زاده» در آیین گشایش افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی داروهای دامپزشکی (فارماکوپه)، اظهار کرد: بنابراین اگر یک شرکت همزمان با ثبت، تولید هم کند، پروسه های ثبت بسیار هموارتر و سریع تر انجام می شود.

وی افزود: این دستورالعمل زمینه رقابت در بخش داروهای دامپزشکی را فراهم کرده است و تعداد قابل توجهی از شرکت ها اقدام به تولید محصولات تحت لیسانس کرده اند.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی با بیان اینکه برخی از ثبت ها منوط به انتقال تکنولوژی به داخل کشور بوده است، اظهار کرد: پیشرفت های ۲۰ تا ۷۰ درصدی به ویژه در حوزه تولید واکسن های استراتژیک دام و طیور ایجاد شده است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه این دستورالعمل توجه شرکت های تولیدکننده و واردکننده را به خود جلب کرده است، اظهار کرد: با این دستورالعمل سازمان دامپزشکی در یکی دو سال آینده، تعداد قابل توجهی از اقلام به جای واردات محصولات نهایی به تولید آنها در کشور دست خواهیم یافت و همچنین از ظرفیت خالی برخی از شرکت ها هم در این مسیر استفاده می کنیم.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داروخونه چی
|
United States of America
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
بسیاری از شرکتها از ابن ترفند لیسانس دارو برای افزایش قیمت سواستفاده می کنند.همان داروی تولیدی خودشان را با افزودن لیسانس با قیمت بالاتری به بازار عرضه می کنند به این میگن ارزش افزوده از نوع دامپزشکی! علی برکت الله.
نظر شما
ادامه