کد خبر: ۴۶۲۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

مجری نخستین نمایشگاه فارماکوپه ایران با بیان اینکه بسیاری از شرکت ها با وجود اینکه ارز دولتی دریافت کرده بودند و دارو هم داشتند، اما به بهانه نداشتن مواد اولیه حاضر به شرکت در نمایشگاه نشدند، گفت: شرکت های حاضر در نمایشگاه برای حمایت از تولید داخلی در آن حضور پیدا کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «مهندس مهدی مسعودی» داروهای دامپزشکی، مواد بیولوژیکی، واکسن و افزودنی ها را یکی از مهمترین بخش های صنعت دام، طیور و آبزیان دانست و اظهار کرد: بهداشت دام و پروتئین تولید شده در کشور ارتباط مستقیم با سلامت انسان دارد.

وی ادامه داد: از این رو تصمیم گرفتیم یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها را در حوزه دام و طیور برگزار کنیم.

قائم مقام کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۵۰ شرکت داخلی و نمایندگان ۳۰ شرکت خارجی در ایران از ۱۴ کشور برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشور‌های آ‌لمان، فرانسه، ایتالیا، آمریکا، انگلستان، مالزی و اسپانیا حضور دارند.

مسعودی با اشاره به اینکه ۸ کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف در نمایشگاه برگزار می شود، اظهار کرد: مهمترین موضوعات این کارگاه ها به مقاومت آنتی بیوتیکی و راه های کنترل آن، روش های صحیح تجویز و درمان های ترکیبی برای افزایش اثربخشی داروها و اقتصاد و مدیریت در تولید و تجارت داروهای دامپزشکی اختصاص دارد.

مجری نمایشگاه فارماکوپه گفت: تمامی کلینیسین ها، تولیدکنندگان دارو، صاحبان داروخانه های دامپزشکی و کسانی را که در زمینه پیشگیری و درمان دام، طیور و آبزیان فعالیت به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با آخرین دستاوردها و تولیدات داخلی دعوت می کنیم.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه تخصصی داروهای دامپزشکی (فارماکوپه) از تاریخ ۳ تا ۶ دی ماه ۹۶ در نمایشگاه بین المللی تهران سالن  B38 در حال برگزاری است.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
۵۰ شرکت داخلی و ۳۰ شرکت خارجی؟! ما که دیدیم چنتا شرکت غرفه داشتن! چرا بزرگ نمایی میکنید؟ ............؟ دستاورد شما و شرکت هایی که غرفه داشتن چه هست؟ ...............؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
فارماکوپه که نیازی به نمایشگاه ندارد ،پرورش دهنده مجبوراست داروئی که دربازارموجودهست تهیه کند.اگر صنایع داروسازی و شیمیائی دارید دعوت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
به هر حال برگزاری اش مفید بود و باعث آشنایی دست اندرکاران با یکدیگر شد
نظر شما
ادامه