کد خبر: ۴۶۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
بنظر می آید دوستان بیشتر از آنکه نگران بار علمی و کاربردی سمینار ها و کارگاه ها باشند تا بر آگاهی و مهارت آنها بیافزاید و در زمانی که قرار است تشخیص و درمانی انجام دهند و احیانا" درمانگاهی داشته باشند یا در فیلد بخواهند خدمتی درست ارائه دهند ، به راه غلط و خسارت بار نروند که به کثرت دیده میشود که میروند !!؟؟ نگران امتیازی هستند که دقیقا" نشانه خسارت بار بودن این روش امتیاز بندی ، بجای آزمون مهارتی و علمی است که می توان در پیگیری افراد برای جمع آوری امتیاز بدون کسب علم و مهارت دید !!؟؟
متاسفانه سیستم امتیاز دهی بر مبنای درآمد زایی برای سمینار دهنده طراحی شده نه بر مبنای علم و مهارت آموزی واقعی !!؟؟
در این روش واقعا" مهم نیست که سمینار دهنده چیزی آموزش میدهد یا نه و شرکت کننده هم برایش امتیاز مهم است نه اینکه چیزی یاد بگیرد و بکارش بیاید .
اما در روش آزمون مهارتی و علمی ، هر دو طرف موضوع مجبورند هم درست و کاربردی آموزش دهند و هم درست و علمی و عملی یادبگیرند . البته که این کار سختی است و برای همین است تا کنون در برابر آن اینهمه مقاومت شده است و نتیجه اش هم جزء ارائه خدمات ناقص و غیر استاندارد و خسارت بار نبوده است !!؟ و ظاهرا" هم همه راضی اند فقط کمی پول جابجا میشود و ما به کارمان هم میرسیم !!؟؟
وقتی میگوییم غیر استاندارد لطفا" به یاد ساختمانهای علوم تحقیقات بر روی گسل تهران با آن جاده کاملا" غیر استاندارد و بدون گاردریل و اتوبوسهای فرسوده و سقوط اتوبوس و مرگ جوانان همراه پدران با هزاران امید بیافتید. این اتفاقی محسوس و قابل رویت و تکان دهنده بود ، وای بحال عوارضی که سالها بعد خودشان را نشان خواهند داد و میدهند .
نظر شما
ادامه