کد خبر: ۴۶۲۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: این اداره کل هم اکنون هشت پرونده توهین حین انجام وظیفه را در دست پیگیری و اقدام دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر مجتبی ورمقانی» اظهار داشت: در دو سال گذشته 12 پرونده پرونده توهین حین انجام وظیفه تشکیل یافته که تاکنون چهار مورد از آنها حکم قطعی خورده است.

وی با اشاره به اینکه احکام صادر شده در شهرستان های قروه، دیواندره و کامیاران بوده است، افزود: آخرین پرونده حکم گرفته مربوط به عرضه کننده متخلف فرآورده خام دامی در دیواندره بود که متشاکی آن به 21 ماه حبس و پرداخت دیه و جریمه محکوم شده است.

مدیرکل دامپزشکی کردستان تاکید کرد: حکم محکومیت فرد عرضه کننده فرآورده خام دامی متخلف، خاطی و ضارب پرسنل دامپزشکی این شهرستان روز دوشنبه سوم دی 97 ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: متشاکی این پرونده که با عرضه فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف از اجرای وظیفه کارشناسان بهداشت عمومی ممانعت کرده بود و سپس در زمان حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان اقدام به شکستن اموال دولتی و ضرب و شتم رئیس شبکه کرده بود.

جمعیت دامی استان کردستان حدود 2 میلیون و 210 هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) و 200 هزار راس دام سنگین (گاو و گوساله) است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکتر محمدیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
.............. بجای این کارا که در حوزه قوه ی قضاییه است، کم و کاستی های خودتون رو اصلاح کنید و از اخراج های بیخود و توبیخ های جناحی در اداره تحت امرتون پرهیز کنید و یکم هم به داروخونه های بخش خصوصی استان کمتر گیر های الکی بدید و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
این رویه ادامه کار اداره کل دامپزشکی استان و فیروزکوه!درسته رفیق که کارکرد حقوق و قضایی تهران به سایر استانها تسری پیدا کرده
کیوان نوری
|
Canada
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
در‌گذشته نیروهای مظلوم و زحمت کش دامپزشکی هنگام انجام وظیفه در‌ بخش بهداشت عمومی بسیار مورد بی حرمتی و ضرب و جرح قرار می‌گرفتند و قصاب و چوبدار و دوره گرد و... این جسارت را پیدا کرده بودند که به آنها حمله کنند، در دادگاه نیز حامی سفت و سختی پشت خود حس نمی‌کردند.
اما پیگیری جدی و نظارت مستمر اداره کل دامپزشکی استان کردستان طی سالیان اخیر و همچنین حمایت حقوقی صددرصدی از پرسنل اداری، باعث شده حساب کار دست فروشندگان و عرضه کنندگان فرآورده‌های خام دامی بیاید و تعرض و توهین به نیروهای دامپزشکی استان به حداقل برسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
احسنت وتشکر فراوان!

از قضا ایجاد بازدارندگی موثر در مقابل افراد تهدید کننده بهداشت و سلامت مردم، از رسالت های اصلی سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی است و با به عقب نشاندن دخالت کنندگان در امر بهداشت و درمان انواع دام ها و از بین برنده امنیت جانی و شغلی بازرسان دامپزشک،
منجر به افزایش فرصت های شغلی دکتران دامپزشک و سایر رده ها خواهد شد.
نظر شما
ادامه