کد خبر: ۴۶۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
انتصاب یک دامپزشک به عنوان دبیر جشنواره ملی زن و علم:
با حکم معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، «دکتر آلاء عنایتی» به عنوان دبیر دومین جشنواره ملی زن و علم، جایزه زنده یاد دکتر مریم میرزاخانی منصوب شد ...
 
 

حکیم مهر: با حکم دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «دکتر آلاء عنایتی» به عنوان دبیر دومین جشنواره ملی زن و علم، جایزه زنده یاد دکتر مریم میرزاخانی منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر آلا عنایتی

زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه به ویژه در حوزه علم، فرهنگ و اجتماع ایفا می نمایند و برگزاری دومین جشنواره ملی زن و علم (یادواره زنده یاد مریم میرزاخانی) فرصت مناسبی است به منظور تقدیر و تجلیل از مساعی ارزشمند آنان و نیز گامی در جهت تقویت کنش‌گری اجتماعی بانوان فرهیخته کشور به شمار می‌رود.

از این‌رو نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر جشنواره منصوب می‌شوید.

برقراری ارتباط و تعامل مؤثر با نهادها و دستگاه‌های مرتبط به منظور استفاده از ظرفیت‌‌‌های فرابخشی، تدوین سازوکار های دقیق و منسجم منطبق با قوانین و مقررات موجود جهت انتخاب برگزیدگان و نیز پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری از مهم‌ترین مأموریت های شما به شمار می‌‌رود.

از سرکار عالی انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره و نیز سایر صاحبنظران در این عرصه، زمینه مشارکت هر چه گسترده تر بانوان فرهیخته دانشگاهی را در این رویداد فراهم نمایید.
امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه همکاری و تعامل سازنده با دیگر ارکان برگزاری جشنواره، نسبت به برگزاری هر چه بهتر این رویداد علمی، فرهنگی در شأن آموزش عالی کشور موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دکتر آلاء عنایتی، دانش آموخته دکترای عمومی دامپزشکی، دانش آموخته PhD بهداشت آبزیان از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بوده و هم اینک دبیر اتحادیه  انجمن های علمی دانشجویی دامپزشکی کشور است.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دومین جشنواره ملی زن و علم در هفته اول اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می شود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دکتر
|
Germany
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
مبارکه ولی چه دردی می خوره این انتصاب ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
تبریک به استاد دکتر اکبرین و همسر گرانقدر خانم دکتر عنایتی
نظر شما
ادامه