کد خبر: ۴۶۲۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
سلام حکیم مهر عزیز لطفا اعلام بفرمایید این کارگاه ها امتیاز باز اموزی از نظام دامپزشکی برای عزیزان فارغ التحصیل دارد یا نه اون هفته هم یک اگهی در مورد کارگاه شهرکرد منتشر کردید که چون با نظام دامپزشکی استان مربوطه هماهنگ نکرده و کد کارگاهی نگرفته بودند هیچ امتیازی از سوی نظام دامپزشکی برتی کسانی که خواهان استفاده از امتیاز کارگاه برای گرفتن مجوز کلینیک و درمانگاه هست لحاظ نمی شود لطفا پیگیری کنید و فقط خبر را درج نکنید با تشکر
دکتر حسین زاده
|
United States of America
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
بنظر می آید دوستان بیشتر از آنکه نگران بار علمی و کاربردی سمینار ها و کارگاه ها باشند تا بر آگاهی و مهارت آنها بیافزاید و در زمانی که قرار است تشخیص و درمانی انجام دهند و احیانا" درمانگاهی داشته باشند یا در فیلد بخواهند خدمتی درست ارائه دهند ، به راه غلط و خسارت بار نروند که به کثرت دیده میشود که میروند !!؟؟ نگران امتیازی هستند که دقیقا" نشانه خسارت بار بودن این روش امتیاز دادن بجای آزمون مهارتی و علمی را می توان در کامنت اول دید !!؟؟
متاسفانه سیستم امتیاز دهی بر مبنای درآمد زایی برای سمینار دهنده طراحی شده نه بر مبنای علم و مهارت آموزی واقعی !!؟؟
در این روش واقعا" مهم نیست که سمینار دهنده چیزی آموزش میدهد یا نه و شرکت کننده هم برایش امتیاز مهم است نه اینکه چیزی یاد بگیرد و بکارش بیاید .
اما در روش آزمون مهارتی و علمی ، هر دو طرف موضوع مجبورند هم درست و کاربردی آموزش دهند و هم درست و علمی و عملی یادبگیرند . البته که این کار سختی است و برای همین است تا کنون در برابر آن اینهمه مقاومت شده است و نتیجه اش هم جزء ارائه خدمات ناقص و غیر استاندارد و خسارت بار نبوده است !!؟ و ظاهرا" هم همه راضی اند فقط کمی پول جابجا میشود و ما به کارمان هم میرسیم !!؟؟
وقتی میگوییم غیر استاندارد لطفا" به یاد ساختمانهای علوم تحقیقات بر روی گسل تهران با آن جاده کاملا" غیر استاندارد و بدون گاردریل و اتوبوسهای فرسوده و سقوط اتوبوس و مرگ جوانان همراه پدران با هزاران امید بیافتید. این اتفاقی محسوس و قابل رویت و تکان دهنده بود ، وای بحال عوارضی که سالها بعد خودشان را نشان خواهند داد و میدهند .
سارا
|
France
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
سلام
دوست عزيز اگر هدف اين كارگاه ها صرفا يادگيري است و شما به فكر كسب درامد نيستيد لطفا هزينه هاي گزاف از قشر تحصيل كرده اي كه با موانع زيادي براي كسب درامد از تحصيلات خود روبرو است نگيريد. من تصور نميكنم دامپزشكي كه ٦ سال در دانشگاه تحصيل كرده نيازي به يادگيري در اين كارگاه ها داشته باشد. كل پوستر تبليغاتي درمورد هزينه و تخفيف و... صحبت شده اين عيب نيست ولي وقتي شخصي درمورد امتياز كه يه مرضوع تحميل شده از سمت نظام دامپزشكي مي باشد شما عيب تراشي مي كنيد.
با تشكر
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
شما آمریکا یا اروپا یا کانادا هم تشریف ببرید علی رغم سطح استاندارد آموزش در آن کشور ها ، تا از قابلیت علمی و عملی شما مطمئن نشوند تا شما نتوانید مهارتهای خود را به اثبات برسانید ، هیچ گونه مجوزی حتی برای تزریق به یک حیوان بصورت مستقل و بدون نظارت به شما نخواهند داد .
دیگر بماند سطح و نوع آموزش در ایران و تعدد دانشکده های بدون امکانات و پذیرشهای نجومی خارج از همان ظرفیت غیر استاندارد !!!
نظر شما
ادامه