کد خبر: ۴۶۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

همزمان با ابلاغ "دستورالعمل صدور گواهی ثبت و مجوز ورود دارو و مواد اولیه داروهای گیاهی و طب سنتی" توسط سازمان دامپزشکی کشور، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های فعال در این حوزه حمایت می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دستورالعمل صدور گواهی ثبت و مجوز ورود دارو و مواد اولیه داروهای گیاهی و طب سنتی در دامپزشکی آبان ماه 97 در چهارمین جشنواره گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) که توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برگزار شد رونمایی شده بود.

«دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور پیرو این دستورالعمل ثبت اقدام داروهای گیاهی را دارای اهمیت دانست و گفت: با توجه به لزوم یکسان‌سازی روش‌های بررسی و ثبت این اقلام به عنوان زیرگروه داروهای دامپزشکی، دستورالعمل "صدور گواهی ثبت و مجوز ورود دارو و مواد اولیه داروهای گیاهی و طب سنتی در دامپزشکی" تدوین‌شده است و از کلیه مراکز همکار دعوت می‌شود در این امر همکاری کنند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه داروسازی دامپزشکی کشور حمایت‌های لازم را صورت می‌دهد.

«دکتر مجید ترابی» دبیر کارگروه تخصصی دامپزشکی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی در این راستا بیان کرد: پیش ‌از این سازمان دامپزشکی دستورالعمل مشخص نداشت، اما با پیگیری‌های لازم، زین پس شرکت‌ها و فعالین این عرصه برای ثبت و وارد کردن مواد اولیه داروهای گیاهی و طب سنتی در حوزه دامپزشکی مسیر ساده‌تری را طی می‌کنند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
سلام. به عمل، کار برآید!!!
نظر شما
ادامه