کد خبر: ۴۶۳۷۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
 
 

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران از پلمب یک واحد کلینیک دامپزشکی متخلف در هفته جاری خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، «دکتر مجید محمدیان» با اعلام این خبر افزود: در ابتدای هفته جاری حکم پلمب یک واحد کلینیک دامپزشکی که حکم آن توسط معاون دادستان و سرپرست ناحیه 19 صادر شده بود، اجرا شد .

وی افزود: کارشناسان بخش دارو و درمان اداره دامپزشکی پایتخت با بازرسی از این کلینیک در دفعات متعدد، شاهد تکرار تخلفات بهداشتی این واحد بودند که گزارشات حاکی از تخلفاتی بود که طبق ماده ٦٨٨ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه سلامت جامعه قلمداد می شد.

دکتر محمدیان در پایان ضمن تشكر ویژه از مقامات قضائی شهر تهران که همراهی و همکاری قابل ستایشی با دامپزشکی داشتند، از کلیه همکاران بخش خصوصی درخواست نمود که به قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی توجه بیشتری و اهتمام داشته باشند تا شاهد چنین برخوردی از جانب سازمان دامپزشکی نسبت به آنان نباشیم.

وی تاکید کرد: دامپزشکان باید درخواست خود را برای احداث و راه اندازی مراکز خدمات دامپزشکی به اداره تشخیص و درمان دامپزشکی اداره دامپزشکی ارائه و پس از احراز صلاحیت توسط کمیسیون مربوطه در اداره کل دامپزشکی استان، ضمن مراجعه به سامانه صدور مجوزها، نسبت به اخذ پروانه واحد مورد نظر اقدام و سپس فعالیت کنند.

دکتر محمدیان در پایان از شهروندان درخواست نمود که جهت انجام امور درمانی، جراحی و... به واحدهای دارای پروانه مجاز مراجعه نمایند.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
دادن گزارشی سر بسته چه تاثیری برای بهبود شرایط میتواند داشته باشد !!؟؟ درست است که انتشار نام خاطی ممکن است چندان مطلوب نباشد ، اما انتشار جزئیات دقیق تخلفات و روند رسیدگی به آن میتواند عبرت آموز باشد و منافاتی با ریختن آبروی کسی که نامش آورده نشده ، ندارد .
اما این گزارش بیشتر نشاندهنده تخلف اداره دامپزشکی است تا کلینیک پلمپ شده !!؟؟ دامپزشکی صاحب قوانین ویژه و خدای ناکرده نظام دامپزشکی است که مسئول رسیدگی به تخلفات است نه اداره دامپزشکی !! و بستن یک کلینیک که مسئول صدور مجوز آن طبق قوانین جاری بر عهده نظام است ، روالی مشخص ، در قوانین ویژه دامپزشکی دارد و شامل مراحلی پیچیده است تا به صدور حکم برسد. همه این مراحل نیز در سیستم نظام دامپزشکی لازم است پیگیری شود ، که در این گزارش خبری از نام و حضور نظام دامپزشکی دیده نمیشود !!؟؟ چرا !!؟؟
جالب است نایب رئیس هیئت رئیسه نظام استان تهران هم جناب دکتر کرمی معاونت بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان تهران هستند و مسئول دارو درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران ، سرکار خانم دکتر رودحله نیز از اعضای اصلی شورای نظام استان تهران می باشند !!! آیا این افراد ویژه که نام بردیم چنین عملکرد یک اداره مهم را ، یعنی اداره دامپزشکی شهر تهران را تائید میکنند !!؟؟ اگر تائید میکنند ، یعنی به نظام و قوانین آن کوچکترین اعتباری قائل نیستند و آن موقع باید از این عزیزان پرسید که شما که نظام را قبول ندارید پس چرا کاندید انتخابات نظام شده اید !!؟؟ و چرا مسئولیتی را در نظام پذیرفته اید !!؟؟
وقتی خودمان به قوانین ویژه دامپزشکی احترامی قائل نیستیم و با استفاده از قانونی دیگر ، قوانین ویژه دامپزشکی را دور میزنیم ، نباید از دیگران انتظار احترام و رعایت عنوان مان را در هر سطحی داشته باشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
حیف است که دکتر .......... نباشد!
نوراللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
]چرا به استنادماده 688 مرجع محترم قضایی حکم به پلمپ دادن و از طریق هییت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی نظام دامپزشکی تهران برخورد احتمالی صورت نگرفته
ناشناس
|
Japan
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
طفلکی دکتره قوانین نباید اینقدرم سختگیرانه باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
مگر پروانه های دامپزشکی بخش خصوصی توسط نظام دامپزشکی صادر نمیشود پس چرا آقای دکتر محمدیان آدرس اشتباهی میدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
2
چرا مقامات قضایی را درگیر موضوع میکنید؟؟ مگر مسیول رسیدگی به این موارد نظام دامپزشکی نیست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
اگر هم تا به حال كسي بلد نبود أين اداره محترم راهش را به بقيه نشان داد تا با سواستفاده إز أين سماره ٦٨٨ مراكز دامپزشكي را تحت فشار و تهديد قرار دهند از همين فردا شهرداري ، صنف گل فروشهاو هر كسي كه از راه ميرسد با استناد به همين عملكرد اداره دامپزشكي كه قوانين خاص دامپزشكي را دور زده اقدام به پلمپ مراكز دامپزشكي إز جمله خود اداره دامپزشكي خواهند كرد چون أساسا اسم دام كه در پسوند باشد شائبه آلودگي و به خطر انداختن بهداشت عمومي را در ذهن عوام و مسئولان عوام زده به همراه خواهد داشت و أين بهانه اَي كافي برأي استفاده إز أين ماده ٦٨٨ بر عليه همه مراكز دامپزشكي داخل شهر ها خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
پيگيري و مقابله قاطعانه با تخلفات محرز بدون شك امري است ضروري و پسنديده و جزء وظائف نهاد هاي دامپزشكي است . اما استفاده از روشهاي نامناسب نه فقط كمكي به بهبود شرايط و جلوگيري از تخلفات نميكند بلكه أين نهاد ها را هم در موضع متهم قرار داده و باعث تضعيف موقعيت آن نهاد ها مي شود و شرايط را برأي ادامه تخلفات و متخلفين باز تَر مي نمايد
نظر شما
ادامه