کد خبر: ۴۶۳۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

با اعطای اعتبارنامه اعضای جدید شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی، این نهاد فعالیت خود را از امروز رسما آغاز کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، مدیر کل دامپزشکی استان در این جلسه اظهار داشت: در مجموعه خانواده دامپزشکی باید همگی اعم از اعضای شورا و یا سایرین در راستای ارتقای جایگاه و نام دامپزشکی تلاش کنند.

«دکتر احمد شریعتی» افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پرشکوه انقلاب اسلامی هستیم و دامپزشکی جزء ارکان و دستگاه هایی است که می تواند گزارش مبسوطی ارایه کند و پیشرفت های شگرف دامپزشکی در دوران پس از انقلاب بایستی به خوبی منعکس شود و در این راه از پیشکسوتان و افرادی که در کسب این دستاوردها و توفیقات تلاش داشتند قدردانی شود.

وی گفت: تخریب اعضای دوره قبل به هیچ وجه صحیح نیست و لذا قدم اول در این راه احترام به تلاش های اعضای دوره قبلی است.

شریعتی عنوان داشت: انجام فرایند انتخابات نظام دامپزشکی در استان ها در سال جاری یک اتفاق خوب و مبارک بود که در جمع بندی کلی باید عنوان داشت با زحمات هیات اجرایی، نظارت و بی طرفی اعمال شده انتخابات با صیانت از آراء و در سلامت کامل برگزار شد.

وی یادآور شد: دوستی های پس از برگزاری انتخابات بین افرادی که رای آوردند و نامزدهایی که رای نیاوردند از نکات جالب و مثبت این دوره از انتخابات بود و لازم است اعضای شورای جدید سعی کنند تا مشارکت حداکثری را برای پیشبرد امور انجام دهند و از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

مدیر کل دامپزشکی استان عنوان داشت: امیدواریم پس از انتخابات، شورای جدید با انرژی بالا در جهت بهبود امور مسایل صنفی گام های جدی را بردارد.

احمد شریعتی افزود: با هرگونه مرزبندی در ارایه خدمت در نظام دامپزشکی مخالف هستم و اعتقاد دارم همکاری و همدلی و حمایت از نیروهای مختلف و کارگشا می تواند زمینه پیشرفت اعضا را در سراسر استان به همراه داشته باشد.

«دکتر یاحقی» نماینده رییس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: خانواده جهادکشاورزی تامین کننده غذای آحاد جامعه هستند و آماده هرگونه تعامل سازمان با شورای جدید هستیم.

«دکتر مجید کوشکی» رییس شورای نظام دامپزشکی دوره قبل نیز در این جلسه ضمن اظهار رضایت از از انتخابات برگزار شده و ارائه گزارشی از کارنامه دوره قبل، همدلی و وفاق بین اعضای شورا و تلاش برای رفع مشکلات و مطالبات تمام اعضای نظام استان را راهبرد موفقیت آمیز در این دوره دانست.

در پایان این جلسه، اعضای دوره چهارم شورای نظام دامپزشکی استان شامل، آقایان دکتر مجید کوشکی، «دکتر علی سلیمانی»، «دکتر مرضیه بهشتی فر»، «دکتر محمد باقری»، «دکتر علی اسدی»، «دکتر محمدرضا حیدری فرد»، «دکتر غلامرضا قنبری» و «دکتر محمد سیاح لایین» که بر اساس انتخابات روز 23 آذرماه انتخاب شده بوند، اعتبارنامه خود را دریافت کردند.
 

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
وعده ها یادمان هست...
به وعده هایتان عمل کنید....
ما واقعا خسته هستیم و شرمنده زن و بچه....
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
ای کاش فکری هم به حال مراکز مایه کوبی بکنید
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
چرا پس تعرفه های جدید ابلاغ نمیشه؟؟
نظر شما
ادامه