کد خبر: ۴۶۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

استاندار کرمانشاه اقدامات و فعالیت های اداره کل دامپزشکی را در راستای حفظ سرمایه های دامی استان قابل تقدیر دانست و گفت: این فعالیت ها باعث حفظ سلامت و بهداشت دام و فرآورده های خام دامی شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «مهندس هوشنگ بازوند» روز چهارشنبه در دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در استانداری، افزود: اقداماتی مانند مایه کوبی دام ها باعث صیانت و حفظ سرمایه های دامی شده است و با این کار امنیت شغلی دامداران را تضمین کرده است.

او با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه گفت: همجواری با کشور عراق ممکن است در مقاطعی از سال با ورود بیماری روبرو شویم که دامپزشکی باید همواره آمادگی مقابله با چنین مواردی را داشته باشد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به وارد شدن خسارت به ادارات دامپزشکی در مناطق زلزله زده استان، گفت: برای بازسازی این ادارات دامپزشکی را مساعدت می کنیم.

مهندس بازوند با درخواست اداره کل دامپزشکی استان مبنی بر تخصیص اعتبار جهت بازسازی ادارات دامپزشکی قصرشیرین و جوانرود و مقاوم سازی پست قرنطینه ای مرزی به لیست واحدهای نیاز به بازسازی در مناطق زلزله زده موافقت و تاکید کرد: با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این موضوع انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های استاندار و مجموعه مدیریتی استان از این اداره کل، گفت: دامپزشکی در حوزه تامین بهداشت عمومی با نظارت بر فرآورده های خام دامی و در حوزه صیانت از سرمایه های دامی با واکسیناسیون های رایگان،  مراقبت و پایش بیماری ها سرمایه های دامی استان را صیانت می کند.

«دکتر امید حاج محمدی» نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی را اولویت دامپزشکی دانست و افزود: در راستای تامین سلامت فرآورده های خام دامی استان دامپزشکی علاوه بازرسی های مستمر روزانه هر ماه گشت های مشترکی برگزار می کند.

او با بیان اینکه سلامت و بهداشت گوشت برای عموم دارای حساسیت ویژه ای است، اظهار داشت: برگزاری کلاس های توجیهی و آموزشی برای متصدیان رستوران ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی به منظور افزایش سطح دانش متصدیان و به تبع آن تامین هرچه بیشتر بهداشت فرآورده خام دامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رد و بدل شدن موافقت نامه بازسازی ادارات دامپزشکی سرپل ذهاب، گیلانغرب، دالاهو، پاوه اسلام آباد و مقاوم سازی ثلاث باباجانی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزود: کارهای بازسازیاین ادارات با حمایت مجموعه استانداری و  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حال انجام است.

دکتر حاج محمدی در پایان از توجه ویژه استاندار مبنی بر لزوم افزایش اعتبارات تملکی و هزینه ای دامپزشکی استان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت:  تقویت اعتبارات دامپزشکی مستقیما اشتغال پایدار تولید کنندگان دام و طیور و همچنین حفظ سلامت مردم، تاثیر گذار است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Singapore
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
تشریفاتی که اتاق استاندار کرمانشاه داره کاخ شاه نداشت.
یکم از خودتون پذیرایی کنید لطفا!
مسئولین به گفته امام قرار بود نوکر مردم باشن،
حتما !
دکتر مصطفی شیخ حسنی
|
Germany
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
بی شک باید اعتراف کنم که انتصاب شایسته و بجای جناب دکتر حاج محمدی به سمت سرپرست ادلره کل دامپزشکی با توجه به شناختی که از ایشان و نحوه مدیریت ایشان دارم مطمعنا ، دامپزشکی استان را جزو برترین نهاد اداری استان خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
افتخار بزرگ برای جامعه دامپزشکی استان با انتصاب بجا و
شایسته جناب اقای دکتر حاجی محمدی عزیز به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی و شناخت جایگاه دامپزشکی
در استان و صد ها افتخار بر دکتر رفیعی پور عزیز در شناخت
و شناسایی افراد توانمند به عنوان مدیران توانمند برا ی پیشرفت و ارتقا دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
با آرزوی توفیق برای دکتر حاجی محمدی
فعلا برای قضاوت کردن در مورد ایشان خیلی زود است ایشان فعلا سرپرست هستند و دست به عصا حرکت میکنند انشاءا... پس ازحکم مدیرکلی شان و اینکه چقدر در مقابل فشارهای جانبی و افراد فرصت طلب می توانند مقاومت کنند و براساس منافع سازمانی وسلامت مردم تصمیم بگیرند می شود قضاوت نمود .
نظر شما
ادامه