کد خبر: ۴۶۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


این کتاب به عنوان کتاب جامع اعضای استرالیایی دامپزشکان اسب، تحت عنوان کتاب آبی توسط  انجمن  دامپزشکی اسب استرالیا چاپ می شود و حاوی تمامی نکات مهم در آزمون ها، قوانین و معاینات قبل از خرید و فروش اسب‌ها برای دامپزشکان می باشد.

هدف کتاب این است که هر دامپزشک برای هر اسب پیش از خرید یک معاینه ی جامع و دقیق را ارائه دهد، با توجه به عدم وجود چنین کتابی در ایران به زبان فارسی و اهمیت نظامند معاینات و آزمون ها قبل از خرید و فروش اسب، نیاز به کتاب معتبری در این زمینه، به عنوان راهنمای دانشجویان دامپزشکی، دامپزشکان عمومی و متخصص، پرورش دهندگان، مالکان اسب، مربیان، داوران، سوارکاران و افراد مرتبط با بیمه اسب احساس می شد.

این کتاب به عنوان دستنامه اعضای استرالیایی دامپزشکان اسب تحت عنوان کتاب آبی توسط نشریه رسمی انجمن استرالیایی دامپزشکی اسب چاپ می شود و عناوین اصلی که در کتاب مورد بحث قرار گرفته است حاوی تمامی نکات مهم در آزمون ها ، قوانین و معاینات قبل از خرید و فروش اسب ها برای دامپزشکان می باشد.

مترجمین کتاب امیدوارند تا با ترجمه کتاب و تقدیم آن به دوستداران اسب، قدمی را در راستای اعتلای علم دامپزشکی اسب و صنعت اسب در ایران برداشته باشند تا این کتاب الگویی در جهت سامان دهی شیوه های علمی در خرید و فروش اسب و بازیابی نقش دامپزشکان در این عرصه باشد

دکتر رسول رحیم زاده

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رضا قوی روح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
با تبریک خدمت دکتر عزیز
خیلی ها میان کتابی که دانشجوها ترجمه کردن و گردآوری کردن به اسم خودشون میدزدن و چاپ میکنن درود بر شما که مثل اونها .... حق خور نیستید
نظر شما
ادامه