کد خبر: ۴۶۴۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، فرا رسیدن نود و چهارمین سالگرد تاسیس موسسه رازی را در پیامی به دانشمندان و کارکنان فرهیخته این مجموعه تبریک گفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علی اسحاقی» همزمان با فرا رسیدن 16 دی ماه، در پیامی نود و چهارمین سالروز تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را به دانشمندان، کارکنان فرهیخته و جامعه پزشکی و دامپزشکی کشور تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

به نام خداوند جان و خرد

16 دی ماه، مصادف با سالروز تاسیس یکی از بزرگترین افتخارات ملی این سرزمین با نزدیک به یک قرن فعالیت درخشان و اثرگذار در عرصه سلامت کشور است. مجموعه ای ارزشمند که در طول عمر پربارش، با تلاش و همت والای دانشمندان و کارکنان خود، همواره رو به جلو حرکت کرده و چتر ایمنی و سلامتی را حتی تا خارج از مرزهای این آب و خاک گسترانده است .

ریشه کنی بسیاری از بیماری های خطرناک پزشکی و دامپزشکی و بومی سازی دانش تولید انواع واکسن و مواد بیولوژیک مورد نیاز کشور، هدیه خانواده رازی به ملت شریف ایران است که پیامدش استقلال و توانمندی ایران عزیز در این عرصه مهم و استراتژیک جهانی است .

این مجموعه مفتخر است وظیفه تحقیق و تولید را همگام با هم به پیش می برد و به عنوان قطب تحقیق و تولید واکسن های مورد مصرف دامپزشکی و پزشکی و یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز علمی و تحقیقاتی کشور شناخته می‌شود .

بی شک تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در سال 1303، زمینه ساز ارتقای سطح امنیتی جمعیت انسانی و دامی در مقابل انواع بیماری های عفونی بوده و تاثیر به سزایی در موفقیت علمی امروز کشور داشته است .

اینجانب، ضمن پاسداشت تلاش های تمامی همکاران گرامی خود در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، نود و چهارمین سالگرد تاسیس موسسه رازی را تبریک عرض می نمایم و توفیق روز افزون از خداوند منان برایشان آرزومندم .

علی اسحاقی

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
با تشکر از پیام صحیح و هوشمندانه موسسه رازی که در 16 دی ماه سال 1303 به طور مشترک با سازمان دامپزشکی تحت عنوان "دائره دفع آفات حیوانی و سرم سازی " توسط یک دانشجوی پزشکی دانشکده پزشکی در اداره "صحیه" یا وزارت بهداشت آن دوران تشکیل شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
لطفا فکری به حال واکسن هشتگانه سگ که دیگه نیس بکنید یا وارد کنید یا خارجیشو تولید کنید
نظر شما
ادامه