کد خبر: ۴۶۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر


رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با اشاره به فاصله بین صنعت و دانشگاه در کشور گفت: این خلاء در موسسه رازی وجود ندارد و تحقیقات منجر به تولید و ثروت می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علی اسحاقی» پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز پژوهش و بزرگداشت نود و چهارمین سال روز تاسیس موسسه رازی ضمن خیرمقدم به مدعوین و قدردانی از حضور پیشکسوتان در این مراسم اظهار کرد: پیشکسوتانی مانند «پروفسور عباس شفیعی» همواره با روحیه ای بالا و قابل تحسین در کنار همکاران ما در موسسه رازی بوده اند و حضور و تلاش آنها مایه دلگرمی همه ما است.

 دکتر اسحاقی با تبریک نود و چهارمین سال فعالیت موسسه رازی به تمام ملت ایران گفت: به واقع موسسه رازی نه تنها به کارکنان این مجموعه که متعلق به عموم مردم ایران و حتی خارج از مرزهای ایران است و کمک به پویایی، حفظ و ارتقا جایگاه این مجموعه بی نظیر وظیفه ای ملی است.

وی همچنین ضمن تبریک هفته پژوهش به همه محققان کشور به ویژه دانشمندان و محققان موسسه رازی به تولی گری تحقیقات دامپزشکی کشور در این موسسه اشاره کرد و افزود: نتیجه سال ها تحقیق و پژوهش در موسسه رازی، دستیابی به دانش فنی بیش از ۸۰ فرآورده بیولوژیک مهم و استراتژیک بوده که گستراندن چتر ایمنی و سلامتی در کشور را به ارمغان آورده است.

رئیس موسسه رازی، اضافه کرد: در این مجموعه تحقیقات توسعه ای در بخش تحقیقات R&D به منظور تولید محصولات جدید و رفع نواقص مربوط به فرآیند تولید فرآورده های جاری با جدیت دنبال می شود. ضمن اینکه شورای تحقیقات دامپزشکی نیز سال گذشته با هدف شناسایی اولویت های تحقیقات دامپزشکی کشور در این موسسه تشکیل شد.

 دکتر اسحاقی یکی از مزایای اصلی موسسه رازی را، ارتباط تنگاتنگ بین تحقیق و تولید نام برد و و گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه همواره چالشی بزرگ درکشور ما بوده و اکنون هم ادامه دارد اما در موسسه رازی این دو در کنار یکدیگر هستند و تولید انواع فرآورده های بیولوژیک در این مجموعه نتیجه ارتباط موثر و توامان تحقیق و تولید است.

وی تصریح کرد: به رغم تمام تلاش ها برای ایجاد شرکت های دانش بنیان و تبدیل ایده به ثروت اما موسسه رازی تنها مجموعه ای درکشور است که این امتیاز بزرگ را دارد و تحقیقات آن منجر به تولید ثروت و محصول می شود.

رئیس موسسه رازی اظهار کرد: مفتخریم که پیوستگی و ارتباط بین صنعت و دانشگاه در موسسه رازی کاملا جاری است و انتظار است قدر این موقعیت بزرگ و برتر را بدانیم.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هامون کاراندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
سلام
ای کاش راه ورود دامپزشکان به موسسه رازی به جهت همکاری مشخص میکردید و از نیروهای بالقوه استفاده میکردید
نظر شما
ادامه