کد خبر: ۴۶۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

فرمانده انتظامی تبریز گفت: ماموران کلانتری ۱۲ منطقه عباسی کلان شهر تبریز، ۲ نفر از کسانی را که اقدام به تهدید یک خانم حامی حیوانات کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سرهنگ فرهنگ نوروزی» افزود: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تهدید و ضرب و شتم یک بانوی تبریزی که از حیوانات خیابانی نگهداری می‌کند، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ عباسی تبریز از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی از موضوع تهدید یک بانوی تبریزی توسط سه نفر مطلع شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران مجرب، تحقیقات خود را برای اطمینان از صحت خبر و شناسایی منزل متهمان شروع کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوز مربوطه به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت، ۲ نفر از متهمان را شناسایی، دستگیر کردند، ضمن اینکه خودروی آن‌ها نیز توسط پلیس توقیف شد.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری نفر سوم ادامه دارد، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی، اعلام کردند که بر سر تحویل یک قلاده سگ خانگی جهت نگهداری با شاکی اختلاف دارند؛ آنها منکر هرگونه قمه کشی در محل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات تکمیلی پلیس با هماهنگی مقام قضایی در حال انجام است.

روز گذشته فیلمی با مضمون حمله سه جوان به منزل خانمی که از سگ های خیابانی در تبریز نگهداری می کند، در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
بکشیدشون بالای چوبه
نظر شما
ادامه