کد خبر: ۴۶۵۷۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
 
 

 «دكتر سید حسین رضوانی» مدیر كل دامپزشكی استان مازندران در جلسه ستادی با حضور معاونین و مسئولین ستادی، بر روند ارائه خدمات دامپزشكی به شهروندان و بهره برداران تاكید كرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشكی مازندران، جلسه شورای هماهنگی مدیران ستادی دامپزشكی مازندران با حضور مدیر كل، معاونین و مسئولین ادارات ستادی دامپزشكی مازندران صبح روز چهارشنبه 19 دیماه در محل سالن جلسات تشكیل شد.

در این جلسه رضوانی با بیان اینكه مردم با توجه به تورم و گرانی از بعد اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار ندارند، گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم در حوزه دامپزشكی افرادی سودجو بخواهند با احتكار، كم فروشی و یا گران فروشی دارو و یا واكسن های دامی و یا نهاده های خوراك بر روند ارائه خدمات خود خللی وارد كنند و یا در این زمینه اینگونه اقدامات منجر شود تا به نوعی توازن بین عرضه و تقاضا از بین برود و مصرف كنندگان در شرایط بدی قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: گزارشاتی داریم كه متاسفانه برخی از همكاران بخش خصوصی بعضاً واكسن های دام و یا طیور را تا 3 برابر قیمت واقعی عرضه می كنند كه باید با اتخاذ تدابیری نظارتی، بازرسان دامپزشكی به موضوع ورود پیدا كنند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند.

رضوانی به اینگونه متخلفان هشدار داد: با توجه به اینكه دامپزشكی متولی حوزه نظارت بهداشتی است به هیچ وجه كوتاه نخواهیم آمد و با متخلفان در هر جایگاهی كه باشند برخورد قانونی و جدی بعمل خواهیم آورد.

مدیر كل دامپزشكی استان مازندران در ادامه اظهار داشت: با توجه به قرارگیری در 3 ماهه پایان سال انتظار دارم روسای ادارات ستادی با جمع بندی عملكرد در حوزه خود، كاستی ها را جبران كنند و همه ادارات را موظف نمود تا گزارشی از عملكرد خود را برای انعكاس در اختیار روابط عمومی قرار دهند.

رضوانی در پایان خاطرنشان كرد: با توجه به در پیش بوده چهلمین بهار انقلاب معاونین سلامت و توسعه مدیریت و منابع گزارشی از اقدامات انجام شده و مقایسه با سال 1357 را تهیه و بمنظور اقدام لازم در اختیار قرار دهند.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک مازتدران
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
موضوع تخلف یکی از مراکز عرضه واکسن به سه برابر قیمت به مرغدار تهران به کجا رسید طبق مدارک اداره کل تهران تخلف مرکز مزبور را به شما اعلام کرد.
گلستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
سلام
اقا من واقعا برای کسی که واکسن رو تو مرکز مایه کوبی میفروشه متاسفم.
وقتی دکتر مملکت فرق مرکز مایه کوبی با فروش رو نمیدونه
چه انتظاری از بقیه داریم.
اینجا ک فقط میفروشن کسی هم پیگیر نیست
مسولین هم انگار نه انگار
خواهشا مسولین گلستان پیگیر باشین لطفا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
0
مرکز مایه کوبی حق داره بفروشه دوست عزیز اون داروخونس که نباید واکسن بفروشه
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
اداره کل دامپزشکی مازندران چقدر فعال شده. جریان چیه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
1
شما ک میگین مرکز مایه کوبی حق فروش داره
چه تحصیلاتی دارین؟
خودتون دارین میگین مرکز مایه کوبی نه مرکز فروش واکسن
متاسفم برات
Vet.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
سلام.
جناب مدیر کل رنگ لوگوی سازمان دامپزشکی کشور، را که بالا ی سر تون قرار گرفته، باز نگری و اصلاح فرمایید.

با احترام.
نظر شما
ادامه